loading...

نایس موزیک

X دانلود نوحه 98 دستمو بگیر نزار اشتباه برم X دانلود دستمو بگیر نزار اشتباه برم مداحی X دانلود مداحی 96 X دانلود مداحی جدید - دستمو بگیر نزار اشتباه برم X دانلود فایل mp3 دستم

حسین بازدید : 47 دوشنبه 11 شهریور 1398
X دانلود نوحه 98 دستمو بگیر نزار اشتباه برم X دانلود دستمو بگیر نزار اشتباه برم مداحی X دانلود مداحی 96 X دانلود مداحی جدید - دستمو بگیر نزار اشتباه برم X دانلود فایل mp3 دستمو بگیر نزار اشتباه برم X دانلود مداحی گلچین شده - دستمو بگیر نزار اشتباه برم X کد آهنگ پیشواز دستمو بگیر نزار اشتباه برم همراه اول X دانلود نوحه X متن دستمو بگیر نزار اشتباه برم X متن مداحی دستمو بگیر نزار اشتباه برم X دانلود دستمو بگیر نزار اشتباه برم X دانلود مداحی زیبا - دستمو بگیر نزار اشتباه برم X دانلود مداحی جدید دستمو بگیر نزار اشتباه برم X شعر نوحه دستمو بگیر نزار اشتباه برم X دانلود صوتی دستمو بگیر نزار اشتباه برم X دانلود تصویری دستمو بگیر نزار اشتباه برم X دانلود و متن مداحی دستمو بگیر نزار اشتباه برم X دانلود مداحی 97 X شعر مداحی دستمو بگیر نزار اشتباه برم X دانلود نوحه دستمو بگیر نزار اشتباه برم X دانلود سینه زنی دستمو بگیر نزار اشتباه برم X متن و شعر دستمو بگیر نزار اشتباه برم X دستمو بگیر نزار اشتباه برم دانلود نوحه X متن سبک دستمو بگیر نزار اشتباه برم X دانلود سینه زنی محرم 98 X متن نوحه دستمو بگیر نزار اشتباه برم X دانلود گلچین مداحی دستمو بگیر نزار اشتباه برم X دانلود مداحی X دانلود مداحی قدیمی X دانلود مداحی خوشکل دستمو بگیر نزار اشتباه برم X دانلود مداحی صوتی دستمو بگیر نزار اشتباه برم X دانلود مداحی برای سینه زنی دستمو بگیر نزار اشتباه برم X دانلود مداحی غمگین دستمو بگیر نزار اشتباه برم X دانلود البوم دستمو بگیر نزار اشتباه برم X دانلود مداحی دستمو بگیر نزار اشتباه برم X کد آهنگ پیشواز ایرانسل دستمو بگیر نزار اشتباه برم X کد آهنگ پیشواز دستمو بگیر نزار اشتباه برم 98

دستم و بگیر نذار اشتباه برم
تو نذار دیگه طرف گناه برم
چی جوری تو چشمات کنم من نگاه
که این راه و رفتم خودم اشتباه
چقدر دور شدم از تو و خیمه گاه
حالا دیگه آقا
دست من و بگیر تو رو جون مادرت
دست من و بگیر به علی اصغرت
دست من و بگیر به رقیه دخترت
امیری حسین و نعم الامیر

دستم و بگیر نذار از تو دور بشم
روی دامنت وصله ناجور بشم
روم سیاه که بودم رفیق بد نیمه راه
نبودی و دنیام و کردم تباه
اگه رفتم اقا به سمت گناه
حالا دیگه آقا
دست من و بگیر که بلند شم از زمین
دست من و بگیر آخه خالیه ببین
دست من و بگیر به یل ام البنین
امیری حسین و نعم الامیر

دستم و بگیر تو که هستی دست به خیر
ایشا الله من بشم اخرش مثل زهیر
حالا این من و این همه سوز و اه
بذار رو سفید شم بشم سر به راه
حالا دیگه آقا
دست من و بگیر تو رو حق خواهرت
دست من و بگیر به علی اکبرت
دست من و بگیر کی و داره نوکرت
امیری حسین و نعم الامیر

http://www.zakerin.ir/play/29180

دریافت







برچسب ها دانلود نوحه 98 دستمو بگیر نزار اشتباه برم دانلود دستمو بگیر نزار اشتباه برم مداحی دانلود مداحی 96 دانلود مداحی جدید دستمو بگیر نزار اشتباه برم دانلود فایل mp3 دستمو بگیر نزار اشتباه برم دانلود مداحی گلچین شده دستمو بگیر نزار اشتباه برم کد آهنگ پیشواز دستمو بگیر نزار اشتباه برم همراه اول دانلود نوحه متن دستمو بگیر نزار اشتباه برم متن مداحی دستمو بگیر نزار اشتباه برم دانلود دستمو بگیر نزار اشتباه برم دانلود مداحی زیبا دستمو بگیر نزار اشتباه برم دانلود مداحی جدید دستمو بگیر نزار اشتباه برم شعر نوحه دستمو بگیر نزار اشتباه برم دانلود صوتی دستمو بگیر نزار اشتباه برم دانلود تصویری دستمو بگیر نزار اشتباه برم دانلود و متن مداحی دستمو بگیر نزار اشتباه برم دانلود مداحی 97 شعر مداحی دستمو بگیر نزار اشتباه برم دانلود نوحه دستمو بگیر نزار اشتباه برم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو