loading...

نایس موزیک

,    دانلود مداحی میشه نگام کنی,    میشه نگام کنی امام رضا,    کلیپ میشه نگام کنی محمد علیزاده,    کلیپ ميشه نگام كني راحت شه زندگيم, &

حسین بازدید : 69 دوشنبه 11 شهریور 1398


,    دانلود مداحی میشه نگام کنی
,    میشه نگام کنی امام رضا
,    کلیپ میشه نگام کنی محمد علیزاده
,    کلیپ ميشه نگام كني راحت شه زندگيم
,    کلیپ میشه نگام کنی راحت شه زندگیم
,    متن میشه نگام کنی
,    ميشه نگام كني راحت شه زندگيم امام رضا
,    خدایا میشه نگام کنی
,    کلیپ امام رضا میشه نگام کنی

M alizade8925602975019357238562498572 دانلود آهنگ میشه نگام کنی راحت شه زندگیم محمد علیزاده

 

 

متن آهنگ میشه نگام کنی محمد علیزاده

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

میشه نگام کنی؛ راحت شه زندگیم؟!●♪♫
چشم بر ندار ازم، می پاشه زندگیم! هر کس به جز تورو؛ انکار می کنم●♪♫
من عاشقِ توأم… اقرار می کنم…●♪♫

شعر : فرزاد حسنی
اقرار می کنم؛ به یادِ تو هنوز… هم سخته خوابِ شب، هم خنده های روز●♪♫
از تو حواسموُ؛ هی پرت می کنم… با قلبِ بی کسم؛ هی شرط می کنم●♪♫
برگشتنای دیر ، دل بستن های زود؛ باور نمی کنی دستِ خودم نبود…●♪♫

ملودی : محمد علیزاده


دستِ خودم نبود… دستِ خودم نبود…●♪♫
میشه نگام کنی؛ راحت شه زندگیم؟!●♪♫
چشم بر ندار ازم، می پاشه زندگیم! هر کس به جز تورو؛ انکار می کنم●♪♫

تنظیم قطعه : شهاب اکبری
من عاشقِ توأم… اقرار می کنم…●♪♫
اقرار می کنم؛ به یادِ تو هنوز… هم سخته خوابِ شب، هم خنده های روز●♪♫
از تو حواسموُ؛ هی پرت می کنم… با قلبِ بی کسم؛ هی شرط می کنم●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

https://music-fa.com/download-song/7689/

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود مداحی میشه نگام کنی میشه نگام کنی امام رضا کلیپ میشه نگام کنی محمد علیزاده کلیپ ميشه نگام كني راحت شه زندگيم کلیپ میشه نگام کنی راحت شه زندگیم متن میشه نگام کنی ميشه نگام كني راحت شه زندگيم امام رضا خدایا میشه نگام کنی کلیپ امام رضا میشه نگام کنی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو