loading...

نایس موزیک

بزن ببر دلمو اصلا به جون جفت چشات قسم کسی به چشمم نمیاد یجوری خوب دلواپسم...ببین دلو دیگه دادم دستت دلو میبری ناز شصتت اصلا هر چی تو بگی مال خودمی...

حسین بازدید : 1005 جمعه 08 شهریور 1398

اصن یه وضع ناجوری دلمو میبری زوری زنگ میزنم رد میکنی وای چقد مغروری

میگم میخوام بیام پیشت میگی هوا گرگ و میشه دلم حالیش نمیشه یجوری آتیشه

بزن ببر دلم رو اصن به جون جفت چشات قسم کسی به چشمم نمیاد یجوری خب دلواپسم

بزن ببر دلم رو اصن به جون جفت چشات قسم کسی به چشمم نمیاد یجوری خب دلواپسم


بزن ببر دلمو اصلا به جون جفت چشات قسم کسی به چشمم نمیاد یجوری خوب دلواپسم..

.ببین دلو دیگه دادم دستت دلو میبری ناز شصتت اصلا هر چی تو بگی مال خودمی...


 


ببین دل  دادم دیگه دستت دل و میبری و ناز شصتت اصن هر چی تو بگی مال خودمی بذار اینارو بگم بهت

ببین دل  دادم دیگه دستت دل و میبری و ناز شصتت اصن هر چی تو بگی مال خودمی بذار اینارو بگم بهت

بزن ببر دلم رو اصن به جون جفت چشات قسم کسی به چشمم نمیاد یجوری خب دلواپسم

بزن ببر دلم رو اصن به جون جفت چشات قسم کسی به چشمم نمیاد یجوری خب دلواپسم

بزن ببر دلم رو اصن به جون جفت چشات قسم کسی به چشمم نمیاد یجوری خب دلواپسم

بزن ببر دلم رو اصن به جون جفت چشات قسم کسی به چشمم نمیاد یجوری خب دلواپسم

https://golsarmusic.ir

 

دانلود با کیفیت 320

 







برچسب ها دانلود آهنگ بی کلام بزن ببر دلمو اصلا به جون جفت چشات قسم کد پیشواز بزن ببر دلمو اصلا به جون جفت چشات قسم ایرانسل کد پیشواز بزن ببر دلمو اصلا به جون جفت چشات قسم همراه اول متن و شعر آهنگ بزن ببر دلمو اصلا به جون جفت چشات قسم دانلود آهنگ بزن ببر دلمو اصلا به جون جفت چشات قسم با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید بزن ببر دلمو اصلا به جون جفت چشات قسم لینک مستقیم دانلود آهنگ بزن ببر دلمو اصلا به جون جفت چشات قسم دانلود ریمیکس بزن ببر دلمو اصلا به جون جفت چشات قسم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو