loading...

نایس موزیک

, دانلود آهنگ اون نباشه من میمیرم , دانلود آهنگ اونی که سه حرفه اسمش با صدای عارف , دانلود آهنگ نور امید عارف , دانلود اهنگ نور امید عارف و لیلا , دانلود آهنگ

حسین بازدید : 289 چهارشنبه 06 شهریور 1398

 



بی خبر یه روز اومد سر زد و رفت

خواب بودم وقتی اومد در زد و رفت

اومد و دید که دلم خوابه هنوز

نه نشسته روی بوم پر زد و رفت

آهنگ اونی که نور امیده از عارف

اونیکه نور امیده




https://persianfa.com

میگن از خدا رسیده

تو سیاهیه شب من

اون مثله صبح سپیده

اونیکه سه حرفه اسمش

اگه بشکنه طلسمش

من دوباره جون می گیرم

اون نباشه من میمیرم

گاهی عکسشو توی آب می بینم

دلمو واسش چه بی تاب می بینم

گاهی وقتا می بینم که اومده

نکنه بازم دارم خواب می بینم

اونیکه نور امیده

میگن از خدا رسیده

تو سیاهیه شب من

اون مثله صبح سپیده

اونیکه سه حرفه اسمش

اگه بشکنه طلسمش

من دوباره جون می گیرم

اون نباشه من میمیرم

اونیکه نور امیده

میگن از خدا رسیده

تو سیاهیه شب من

اون مثله صبح سپیده

اونیکه سه حرفه اسمش

اگه بشکنه طلسمش

من دوباره جون می گیرم

اون نباشه من میمیرم

 

 

دانلود







برچسب ها دانلود آهنگ اون نباشه من میمیرم با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز اون نباشه من میمیرم برای همراه اول دانلود آهنگ جدید اون نباشه من میمیرم لینک مستقیم متن آهنگ اون نباشه من میمیرم دانلود ریمیکس اون نباشه من میمیرم دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز اون نباشه من میمیرم برای ایرانسل دانلود آهنگ بی کلام اون نباشه من میمیرم دانلود آهنگ اون نباشه من میمیرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو