loading...

نایس موزیک

,    متن آهنگ من علمدارم علمدار,    دانلود آهنگ من علمدارم علمدار,    نوحه من علمدارم علمدار جواد مقدم,    متن نوحه من علمدارم علمدار بر حسی

حسین بازدید : 79 سه شنبه 05 شهریور 1398

,    متن آهنگ من علمدارم علمدار
,    دانلود آهنگ من علمدارم علمدار
,    نوحه من علمدارم علمدار جواد مقدم
,    متن نوحه من علمدارم علمدار بر حسینم یار و غمخوار
,    دانلود آهنگ علمدار علیرضا طلیسچی
,    دانلود آهنگ من علمدارم علمدار از علیرضا طلیسچی
,    تا رسیدم به فرات جواد مقدم
,    دانلود اهنگ علمدار طلیسچی
,    مداحی تا رسیدم به فرات محمود کریمی

,   


,   

 

من علمدارم علمدار
برحسینم یار و غمخوار

تا رسیدم به فرات و بنشستم لب آب
یادم آمد ز کبودی لب طفل رباب

نبود صبر و قرارم
گره افتاده به کارم

نه سری مانده نه دستی
کمرم را تو شکستی

چه بگویم به سکینه چو سراغت گیرد
گر بفهمد تو شدی کشته بدان می میرد

من علمدارم علمدار
برحسینم یار و غمخوار

http://www.mahmel.ir/pages/abalfazl-vahed6.htm


دانلود سبک







برچسب ها متن آهنگ من علمدارم علمدار دانلود آهنگ من علمدارم علمدار نوحه من علمدارم علمدار جواد مقدم متن نوحه من علمدارم علمدار بر حسینم یار و غمخوار دانلود آهنگ علمدار علیرضا طلیسچی دانلود آهنگ من علمدارم علمدار از علیرضا طلیسچی تا رسیدم به فرات جواد مقدم دانلود اهنگ علمدار طلیسچی مداحی تا رسیدم به فرات محمود کریمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو