loading...

نایس موزیک

X متن آهنگ X تکست آهنگ مسیح و آرش ای پی توبه کردم X دانلود آهنگ شاد X دانلود آهنگ مسیح و آرش ای پی توبه کردم بهمراه متن X دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش ای پی توبه کردم با لینک م

حسین بازدید : 35 دوشنبه 04 شهریور 1398
X متن آهنگ X تکست آهنگ مسیح و آرش ای پی توبه کردم X دانلود آهنگ شاد X دانلود آهنگ مسیح و آرش ای پی توبه کردم بهمراه متن X دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش ای پی توبه کردم با لینک مستقیم X دانلود آهنگ محلی X دانلود آهنگ مسیح و آرش ای پی توبه کردم X آکورد آهنگ مسیح و آرش ای پی توبه کردم X دانلود آهنگ mp3 مسیح و آرش ای پی توبه کردم X مسیح و آرش ای پی توبه کردم X دانلود آهنگ کمیاب X دانلود آهنگ عاشقانه X کد آهنگ پیشواز مسیح و آرش ای پی توبه کردم ایرانسل X کد آهنگ پیشواز مسیح و آرش ای پی توبه کردم X شعر آهنگ مسیح و آرش ای پی توبه کردم X متن آهنگ مسیح و آرش ای پی توبه کردم X دانلود ترانه مسیح و آرش ای پی توبه کردم X کد آهنگ پیشواز مسیح و آرش ای پی توبه کردم همراه اول X دانلود آهنگ زیبای مسیح و آرش ای پی توبه کردم X دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش ای پی توبه کردم X دانلود آهنگ غمگین

http://sakhamusic.ir/masih-and-arash-ap-called-tovbeh-kardam/

تو از اول عقده کرده بودی
که همونی ، بچزونی ، دلمو بسوزونی
میگفتی فرق داری با بقیه
تو با بقیه
دلمو روش گذاشتی جا بخیه
گذاشتی جا بخیه
ببین چه ساده ایم
چه بیچاره ا یم
چه آواره ایم
من
تو باشه برو
نمیگیره کسی جاتو دیگه
من توبه کردم
دل نبندم
بر نمیگردم
دارم با گریه میخندم
به تو و خاطراتت
چشمامو میبندم
.
توبه کردم
دل نبندم
بر نمیگردم
دارم با گریه میخندم
به تو و خاطراتت
چشمامو میبندم

تو خیلی دوری از من
تاریک و سوت و کوری رسما
جدا شدیم ما از هم
با دیوونه بازیت ، دیوونه راضی شدی ، دیوونه شم
راحت بری ، مجنون بشم ، تنها تو شب ، تو کوچه ها سرگردون بشم
توبه کردم
من توبه کردم
دل نبندم
بر نمیگردم …

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها متن آهنگ تکست آهنگ مسیح و آرش ای پی توبه کردم دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ مسیح و آرش ای پی توبه کردم بهمراه متن دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش ای پی توبه کردم با لینک مستقیم دانلود آهنگ محلی دانلود آهنگ مسیح و آرش ای پی توبه کردم آکورد آهنگ مسیح و آرش ای پی توبه کردم دانلود آهنگ mp3 مسیح و آرش ای پی توبه کردم مسیح و آرش ای پی توبه کردم دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ عاشقانه کد آهنگ پیشواز مسیح و آرش ای پی توبه کردم ایرانسل کد آهنگ پیشواز مسیح و آرش ای پی توبه کردم شعر آهنگ مسیح و آرش ای پی توبه کردم متن آهنگ مسیح و آرش ای پی توبه کردم دانلود ترانه مسیح و آرش ای پی توبه کردم کد آهنگ پیشواز مسیح و آرش ای پی توبه کردم همراه اول دانلود آهنگ زیبای مسیح و آرش ای پی توبه کردم دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش ای پی توبه کردم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو