loading...

نایس موزیک

X متن آهنگ دیگه دستامون بهم نمیرسه X دانلود آهنگ جدید دیگه دستامون بهم نمیرسه X دانلود آهنگ شاد X دانلود ترانه دیگه دستامون بهم نمیرسه X متن آهنگ X دانلود آهنگ زیبای دیگه

حسین بازدید : 39 جمعه 01 شهریور 1398
X متن آهنگ دیگه دستامون بهم نمیرسه X دانلود آهنگ جدید دیگه دستامون بهم نمیرسه X دانلود آهنگ شاد X دانلود ترانه دیگه دستامون بهم نمیرسه X متن آهنگ X دانلود آهنگ زیبای دیگه دستامون بهم نمیرسه X دانلود آهنگ دیگه دستامون بهم نمیرسه X دانلود آهنگ غمگین X کد آهنگ پیشواز دیگه دستامون بهم نمیرسه X دانلود آهنگ عاشقانه X آکورد آهنگ دیگه دستامون بهم نمیرسه X دانلود آهنگ دیگه دستامون بهم نمیرسه بهمراه متن X دانلود آهنگ محلی X دانلود آهنگ جدید دیگه دستامون بهم نمیرسه با لینک مستقیم X کد آهنگ پیشواز دیگه دستامون بهم نمیرسه همراه اول X شعر آهنگ دیگه دستامون بهم نمیرسه X دانلود آهنگ کمیاب X تکست آهنگ دیگه دستامون بهم نمیرسه X دانلود آهنگ mp3 دیگه دستامون بهم نمیرسه X کد آهنگ پیشواز دیگه دستامون بهم نمیرسه ایرانسل X دیگه دستامون بهم نمیرسه

 

 

متن آهنگ جدید فرهاد رهام دستامون بهم نمیرسه

دیگه دستامون بهم نمیرسه عشقمون شده دچاره حادثه
تو ازم دوری و من دور از توام دلخورم چند وقته از دست خودم
رفتی و گذاشتی رو دلم یه داغ کم آوردم من تویه این اتفاق
میدونی رفتنیا باید برن همشون مثله خودم مسافرن

شعر آهنگ جدید فرهاد رهام دستامون بهم نمیرسه

دیگه دستامون بهم نمیرسه
عشقمون شده دچاره حادثه
تو ازم دوری و من دور از توام
دلخورم چند وقته از دست خودم
رفتی و گذاشتی رو دلم یه داغ
کم آوردم من تویه این اتفاق
میدونی رفتنیا باید برن
همشون مثله خودم مسافرن

jenabmusic.com

 

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 

 







برچسب ها متن آهنگ دیگه دستامون بهم نمیرسه دانلود آهنگ جدید دیگه دستامون بهم نمیرسه دانلود آهنگ شاد دانلود ترانه دیگه دستامون بهم نمیرسه متن آهنگ دانلود آهنگ زیبای دیگه دستامون بهم نمیرسه دانلود آهنگ دیگه دستامون بهم نمیرسه دانلود آهنگ غمگین کد آهنگ پیشواز دیگه دستامون بهم نمیرسه دانلود آهنگ عاشقانه آکورد آهنگ دیگه دستامون بهم نمیرسه دانلود آهنگ دیگه دستامون بهم نمیرسه بهمراه متن دانلود آهنگ محلی دانلود آهنگ جدید دیگه دستامون بهم نمیرسه با لینک مستقیم کد آهنگ پیشواز دیگه دستامون بهم نمیرسه همراه اول شعر آهنگ دیگه دستامون بهم نمیرسه دانلود آهنگ کمیاب تکست آهنگ دیگه دستامون بهم نمیرسه دانلود آهنگ mp3 دیگه دستامون بهم نمیرسه کد آهنگ پیشواز دیگه دستامون بهم نمیرسه ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو