loading...

نایس موزیک

X دانلود آهنگ جدید عزیزم یارم از امیر حسین X عزیزم یارم از امیر حسین X کد آهنگ پیشواز عزیزم یارم از امیر حسین X متن آهنگ عزیزم یارم از امیر حسین X شعر آهنگ عزیزم یارم از امیر

حسین بازدید : 263 چهارشنبه 30 مرداد 1398
X دانلود آهنگ جدید عزیزم یارم از امیر حسین X عزیزم یارم از امیر حسین X کد آهنگ پیشواز عزیزم یارم از امیر حسین X متن آهنگ عزیزم یارم از امیر حسین X شعر آهنگ عزیزم یارم از امیر حسین X کد آهنگ پیشواز عزیزم یارم از امیر حسین ایرانسل X دانلود آهنگ زیبای عزیزم یارم از امیر حسین X آکورد آهنگ عزیزم یارم از امیر حسین X دانلود آهنگ عزیزم یارم از امیر حسین X دانلود آهنگ عاشقانه X دانلود آهنگ mp3 عزیزم یارم از امیر حسین X کد آهنگ پیشواز عزیزم یارم از امیر حسین همراه اول X دانلود آهنگ عزیزم یارم از امیر حسین بهمراه متن X دانلود ترانه عزیزم یارم از امیر حسین X دانلود آهنگ غمگین X متن آهنگ X تکست آهنگ عزیزم یارم از امیر حسین X دانلود آهنگ جدید عزیزم یارم از امیر حسین با لینک مستقیم X دانلود آهنگ شاد X دانلود آهنگ کمیاب X دانلود آهنگ محلی

روز اول که می‌‌خندیدی
دلمه ز شاخه می‌‌چیدی
میون لشکری از خوبا
کسی‌ غیر مو نمی‌‌دیدی
دلم رنجوره، رفیقم یارم
شدم حیرونت اقد نیازارم
دلم رنجوره، رفیقم یارم
شدم حیرونت اقد نیازارم

♫     ♫     ♫    ♫

ولی‌ امروز دلت سنگینه
پای حرف مو نمی‌‌شینه
دل سنگ ترش روی تو
پر پره دلمه نمی‌بینه
حواسم پرت چشات یارم
زلال چشات کرده گرفتارم
حواسم پرت چشات یارم
زلال چشات کرده گرفتارم

♫     ♫  ♫    ♫

زمستون بود دلدارم نیومد
چراغ شوم تارم نیومد
دلم خوش به بهار پیش رو بود
باهارم رفت و یارم نیومد
قطار اشکم هر شو می‌‌باره
دل داغونم طاقت نداره
رفیقون ببرین خبر به یارم که یار جونیت چش انتظاره
دلم رنجوره، رفیقم یارم
شدم حیرونت اقد نیازارم
حواسم پرت چشات یارم
زلال چشات کرده گرفتارم
دلم رنجوره، رفیقم یارم
شدم حیرونت اقد نیازارم
حواسم پرت چشات یارم
زلال چشات کرده گرفتارم

 

myahanghaa.ir

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید عزیزم یارم از امیر حسین عزیزم یارم از امیر حسین کد آهنگ پیشواز عزیزم یارم از امیر حسین متن آهنگ عزیزم یارم از امیر حسین شعر آهنگ عزیزم یارم از امیر حسین کد آهنگ پیشواز عزیزم یارم از امیر حسین ایرانسل دانلود آهنگ زیبای عزیزم یارم از امیر حسین آکورد آهنگ عزیزم یارم از امیر حسین دانلود آهنگ عزیزم یارم از امیر حسین دانلود آهنگ عاشقانه دانلود آهنگ mp3 عزیزم یارم از امیر حسین کد آهنگ پیشواز عزیزم یارم از امیر حسین همراه اول دانلود آهنگ عزیزم یارم از امیر حسین بهمراه متن دانلود ترانه عزیزم یارم از امیر حسین دانلود آهنگ غمگین متن آهنگ تکست آهنگ عزیزم یارم از امیر حسین دانلود آهنگ جدید عزیزم یارم از امیر حسین با لینک مستقیم دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ کمیاب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو