loading...

نایس موزیک

X دانلود آهنگ جدید حسین فروزنده به نام پریشونم با لینک مستقیم X شعر آهنگ حسین فروزنده به نام پریشونم X دانلود آهنگ کمیاب X حسین فروزنده به نام پریشونم X دانلود آهنگ عاشقانه X&

حسین بازدید : 63 پنجشنبه 24 مرداد 1398
X دانلود آهنگ جدید حسین فروزنده به نام پریشونم با لینک مستقیم X شعر آهنگ حسین فروزنده به نام پریشونم X دانلود آهنگ کمیاب X حسین فروزنده به نام پریشونم X دانلود آهنگ عاشقانه X دانلود آهنگ حسین فروزنده به نام پریشونم بهمراه متن X متن آهنگ حسین فروزنده به نام پریشونم X کد آهنگ پیشواز حسین فروزنده به نام پریشونم X متن آهنگ X دانلود ترانه حسین فروزنده به نام پریشونم X دانلود آهنگ زیبای حسین فروزنده به نام پریشونم X دانلود آهنگ جدید حسین فروزنده به نام پریشونم X دانلود آهنگ حسین فروزنده به نام پریشونم X کد آهنگ پیشواز حسین فروزنده به نام پریشونم ایرانسل X دانلود آهنگ محلی X آکورد آهنگ حسین فروزنده به نام پریشونم X تکست آهنگ حسین فروزنده به نام پریشونم X کد آهنگ پیشواز حسین فروزنده به نام پریشونم همراه اول X دانلود آهنگ mp3 حسین فروزنده به نام پریشونم X دانلود آهنگ غمگین X دانلود آهنگ شاد

 


Download NewSong By Hosein Foruzandeh Called parishonam پریشونم از حسین فروزنده

 

متن آهنگ پریشونم از حسین فروزنده
هربار منتظرم که بازم در واشه بازم ببینمت
حال غمو پریشونیه من کاش تموم شه باز با دیدنت
هیشکی جز تو برای دلم مرحم نبودو تنها شدم
جز برگشتن فکری نکن باقیشو بزار پای خودم

پریشونم از دل تاریک و بارون شو روی دلم ببار
نزار که حسرت باقی راه واسم بمونه و بشی جدا
از خاطراتت داری نشون از عشقی موند توو آسمون
یه دلم میگه دنبالت بیام یه دلم میگه که تنها بمون

دنیای تو داره دل من هرجا میره جز تو نمیخوای
این قصه غمگین منه نیستی دلم کوتاه نمیاد
بهونه شده دوری نگات یه صدای خسته اینجا برات
از یه عاشق دلگیر میخونه همونی که چشاش مونده به راه

منبع بالموزیک







برچسب ها دانلود آهنگ جدید حسین فروزنده به نام پریشونم با لینک مستقیم شعر آهنگ حسین فروزنده به نام پریشونم دانلود آهنگ کمیاب حسین فروزنده به نام پریشونم دانلود آهنگ عاشقانه دانلود آهنگ حسین فروزنده به نام پریشونم بهمراه متن متن آهنگ حسین فروزنده به نام پریشونم کد آهنگ پیشواز حسین فروزنده به نام پریشونم متن آهنگ دانلود ترانه حسین فروزنده به نام پریشونم دانلود آهنگ زیبای حسین فروزنده به نام پریشونم دانلود آهنگ جدید حسین فروزنده به نام پریشونم دانلود آهنگ حسین فروزنده به نام پریشونم کد آهنگ پیشواز حسین فروزنده به نام پریشونم ایرانسل دانلود آهنگ محلی آکورد آهنگ حسین فروزنده به نام پریشونم تکست آهنگ حسین فروزنده به نام پریشونم کد آهنگ پیشواز حسین فروزنده به نام پریشونم همراه اول دانلود آهنگ mp3 حسین فروزنده به نام پریشونم دانلود آهنگ غمگین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو