loading...

نایس موزیک

X شعر آهنگ پویاد مرادی به نام بی بهونه X دانلود آهنگ کمیاب X تکست آهنگ پویاد مرادی به نام بی بهونه X آکورد آهنگ پویاد مرادی به نام بی بهونه X دانلود آهنگ عاشقانه X متن آه

حسین بازدید : 85 پنجشنبه 24 مرداد 1398
X شعر آهنگ پویاد مرادی به نام بی بهونه X دانلود آهنگ کمیاب X تکست آهنگ پویاد مرادی به نام بی بهونه X آکورد آهنگ پویاد مرادی به نام بی بهونه X دانلود آهنگ عاشقانه X متن آهنگ پویاد مرادی به نام بی بهونه X دانلود آهنگ mp3 پویاد مرادی به نام بی بهونه X کد آهنگ پیشواز پویاد مرادی به نام بی بهونه X دانلود آهنگ جدید پویاد مرادی به نام بی بهونه X متن آهنگ X کد آهنگ پیشواز پویاد مرادی به نام بی بهونه همراه اول X دانلود آهنگ زیبای پویاد مرادی به نام بی بهونه X کد آهنگ پیشواز پویاد مرادی به نام بی بهونه ایرانسل X دانلود آهنگ جدید پویاد مرادی به نام بی بهونه با لینک مستقیم X دانلود آهنگ پویاد مرادی به نام بی بهونه بهمراه متن X دانلود آهنگ محلی X پویاد مرادی به نام بی بهونه X دانلود آهنگ پویاد مرادی به نام بی بهونه X دانلود ترانه پویاد مرادی به نام بی بهونه X دانلود آهنگ غمگین X دانلود آهنگ شاد

Download NewSong By Pooyad Moradi Called bi bahoone بی بهونه از پویاد مرادی

 

متن آهنگ بی بهونه از پویاد مرادی
یکی یدونه تکی برام خدا میدونه
چقد الان تنگه دلم واسه نگاه مهربونت
آخه باور نمیشه این همه دوستت دارم
بگی کمه نفسم الان بنده به جونت

بی بهونه بی بهونه عاشقتم آی عاشقونه
عشق دلم مهربونم خیلی دوستت دارم آی دیوونه
غیر خودم غیر خودم هیچ کسی قدرتو نمیدونه
تو نباشی بگو از این عاشق دیوونه چی میمونه

تکست آهنگ بی بهونه از پویاد مرادی


مثل خودمه بی ریاست خیلی بهتر از خیلیاس
دوریش رو طاقت نمیاره دل من
همجوره از همه سره زندیگم باهاش قشنگ تره
همیشه براش بیقراره قلبم

بی بهونه بی بهونه عاشقتم آی عاشقونه
عشق دلم مهربونم خیلی دوستت دارم آی دیوونه
غیر خودم غیر خودم هیچ کسی قدرتو نمیدونه
تو نباشی بگو از این عاشق دیوونه چی میمونه

 

منبع بالموزیک







برچسب ها شعر آهنگ پویاد مرادی به نام بی بهونه دانلود آهنگ کمیاب تکست آهنگ پویاد مرادی به نام بی بهونه آکورد آهنگ پویاد مرادی به نام بی بهونه دانلود آهنگ عاشقانه متن آهنگ پویاد مرادی به نام بی بهونه دانلود آهنگ mp3 پویاد مرادی به نام بی بهونه کد آهنگ پیشواز پویاد مرادی به نام بی بهونه دانلود آهنگ جدید پویاد مرادی به نام بی بهونه متن آهنگ کد آهنگ پیشواز پویاد مرادی به نام بی بهونه همراه اول دانلود آهنگ زیبای پویاد مرادی به نام بی بهونه کد آهنگ پیشواز پویاد مرادی به نام بی بهونه ایرانسل دانلود آهنگ جدید پویاد مرادی به نام بی بهونه با لینک مستقیم دانلود آهنگ پویاد مرادی به نام بی بهونه بهمراه متن دانلود آهنگ محلی پویاد مرادی به نام بی بهونه دانلود آهنگ پویاد مرادی به نام بی بهونه دانلود ترانه پویاد مرادی به نام بی بهونه دانلود آهنگ غمگین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو