loading...

نایس موزیک

X کد آهنگ پیشواز لری دلم خینه محسن جلیل آزاد ایرانسل X دانلود آهنگ عاشقانه X شعر آهنگ لری دلم خینه محسن جلیل آزاد X دانلود آهنگ زیبای لری دلم خینه محسن جلیل آزاد X متن آهنگ لر

حسین بازدید : 213 چهارشنبه 23 مرداد 1398
X کد آهنگ پیشواز لری دلم خینه محسن جلیل آزاد ایرانسل X دانلود آهنگ عاشقانه X شعر آهنگ لری دلم خینه محسن جلیل آزاد X دانلود آهنگ زیبای لری دلم خینه محسن جلیل آزاد X متن آهنگ لری دلم خینه محسن جلیل آزاد X لری دلم خینه محسن جلیل آزاد X دانلود آهنگ شاد X کد آهنگ پیشواز لری دلم خینه محسن جلیل آزاد X آکورد آهنگ لری دلم خینه محسن جلیل آزاد X دانلود آهنگ محلی X دانلود آهنگ جدید لری دلم خینه محسن جلیل آزاد با لینک مستقیم X دانلود ترانه لری دلم خینه محسن جلیل آزاد X تکست آهنگ لری دلم خینه محسن جلیل آزاد X دانلود آهنگ لری دلم خینه محسن جلیل آزاد X کد آهنگ پیشواز لری دلم خینه محسن جلیل آزاد همراه اول X دانلود آهنگ کمیاب X دانلود آهنگ mp3 لری دلم خینه محسن جلیل آزاد X دانلود آهنگ جدید لری دلم خینه محسن جلیل آزاد X متن آهنگ X دانلود آهنگ غمگین X دانلود آهنگ لری دلم خینه محسن جلیل آزاد بهمراه متن

 

دلم خینه ز دست ای زمونه

زمونه وا دل مو سرگرونه

مو بی تو چاله سردم شو و روز

پره زخم و پره دردم شو و روز

کناره بی پرو بالم شو و روزی تویی نالم ..

تو خو نونی که جلدی بی ورارم

تو خو نونی چه تهله روزگارم

چقد تهله منه دومن ده بویی

منی شو گم و بی گومن دوویی

آهنگ دلم خینه ز دست ای زمونه از محسن جلیل آزاد

کناره بی پروبالم ، شو و روزی تویی نالم ..

کناری بی پروبالم ، شو و روزی تویی نالم ..

مو بی تو چاله سردم بیو یارم

پره زخم و پره دردم بیو یارم

بیو بالا سرم دایه بکن شیرت حلالم تا بمیرم ..

 

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

http://nakaman1.ir







برچسب ها کد آهنگ پیشواز لری دلم خینه محسن جلیل آزاد ایرانسل دانلود آهنگ عاشقانه شعر آهنگ لری دلم خینه محسن جلیل آزاد دانلود آهنگ زیبای لری دلم خینه محسن جلیل آزاد متن آهنگ لری دلم خینه محسن جلیل آزاد لری دلم خینه محسن جلیل آزاد دانلود آهنگ شاد کد آهنگ پیشواز لری دلم خینه محسن جلیل آزاد آکورد آهنگ لری دلم خینه محسن جلیل آزاد دانلود آهنگ محلی دانلود آهنگ جدید لری دلم خینه محسن جلیل آزاد با لینک مستقیم دانلود ترانه لری دلم خینه محسن جلیل آزاد تکست آهنگ لری دلم خینه محسن جلیل آزاد دانلود آهنگ لری دلم خینه محسن جلیل آزاد کد آهنگ پیشواز لری دلم خینه محسن جلیل آزاد همراه اول دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ mp3 لری دلم خینه محسن جلیل آزاد دانلود آهنگ جدید لری دلم خینه محسن جلیل آزاد متن آهنگ دانلود آهنگ غمگین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو