loading...

نایس موزیک

دانلود آهنگ اسیر دل از فرامرز اصلانی دانلود آهنگ دل اسیره از فرامرز اصلانی با کیفیت ۳۲۰ دانلود آهنگ میدونی دل اسیره ارمیا دل اسیره اصلانی 320 دانلود آهنگ به

حسین بازدید : 43 پنجشنبه 17 مرداد 1398

میدونی دل اسیره اسیره تا بمیره

میدونی بدون تو دلم آروم نگیره

میدونی دل تنگ تو نموده آهنگ تو

ولی بیهوده جوید بسی بیهوده پوید

به من بگو بی وفا حالا یار که هستی

خزان عمرم رسید نو بهار که هستی

میخوام برم دور دورا دلم طاقت نداره

http://muzicir.com

دست غم تو داره روزامو می شماره

میدونی دل اسیره اسیره تا بمیره

میدونی بدون تو دلم آروم نگیره

میدونی دل تنگ تو نموده آهنگ تو

ولی بیهوده جوید بسی بیهوده پوید

به من بگو بی وفا حالا یار که هستی

خزان عمرم رسید نو بهار که هستی

میخوام برم دور دورا دلم طاقت نداره

دست غم تو داره روزامو می شماره

میدونی دل اسیره اسیره تا بمیره

میدونی بدون تو  دلم طاقت نگیره

میدونی دل تنگ تو نموده آهنگ تو

ولی بیهوده جوید بسی بیهوده پوید







برچسب ها دانلود آهنگ میدونی دل اسیره اسیره تا بمیره کد آهنگ پیشواز میدونی دل اسیره اسیره تا بمیره برای همراه اول دانلود ریمیکس میدونی دل اسیره اسیره تا بمیره دانلود آهنگ جدید میدونی دل اسیره اسیره تا بمیره لینک مستقیم متن آهنگ میدونی دل اسیره اسیره تا بمیره دانلود آهنگ جدید کد آهنگ پیشواز میدونی دل اسیره اسیره تا بمیره برای ایرانسل دانلود آهنگ دانلود آهنگ میدونی دل اسیره اسیره تا بمیره با کیفیت 320 دانلود آهنگ بی کلام میدونی دل اسیره اسیره تا بمیره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو