loading...

نایس موزیک

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی – پرپر Download New Music Mehdi Jahani – Par Par (همراه با متن ترانه) X تکست اهنگ X دانلود آهنگ زیبای مهدی جهانی با نام پرپر X آکورد آهنگ مهدی

حسین بازدید : 93 چهارشنبه 16 مرداد 1398

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی – پرپر

Download New Music Mehdi Jahani – Par Par

(همراه با متن ترانه)

X تکست اهنگ X دانلود آهنگ زیبای مهدی جهانی با نام پرپر X آکورد آهنگ مهدی جهانی با نام پرپر X دانلود موزیک X کد آهنگ پیشواز مهدی جهانی با نام پرپر X متن آهنگ مهدی جهانی با نام پرپر X دانلود آهنگ mp3 مهدی جهانی با نام پرپر X دانلود اهنگ X دانلود آهنگ مهدی جهانی با نام پرپر به همراه متن X دانلود اهنگ جدید X دانلود آهنگ مهدی جهانی با نام پرپر X کد آهنگ پیشواز مهدی جهانی با نام پرپر ایرانسل X شعر آهنگ مهدی جهانی با نام پرپر X دانلود آهنگ مهدی جهانی با نام پرپر بهمراه متن X کد آهنگ پیشواز مهدی جهانی با نام پرپر همراه اول X دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی با نام پرپر X متن آهنگ X تکست آهنگ مهدی جهانی با نام پرپر

 

 

 

تو چشات فرق داره با همه
به تو وابسته ام من یه عالمه
تورو من تا همیشه یادمه
یادمه که چشات فرق داره با همه
به تو وابسته ام من یه عالمه
تورو من تا همیشه یادمه
یادمه…
پرپر کن این دلو من هر وقت دل زدم
با هرکی بد باشی منم باهاش بدم
غصه میخوره دلم واست
تو یه کاری کن نرم راحت
پرپر کن این دلو من هر وقت دل زدم
با هرکی بد باشی منم باهاش بدم
غصه میخوره دلم واست
تو یه کاری کن نرم راحت

naslemusic.com

 







برچسب ها تکست اهنگ دانلود آهنگ زیبای مهدی جهانی با نام پرپر آکورد آهنگ مهدی جهانی با نام پرپر دانلود موزیک کد آهنگ پیشواز مهدی جهانی با نام پرپر متن آهنگ مهدی جهانی با نام پرپر دانلود آهنگ mp3 مهدی جهانی با نام پرپر دانلود اهنگ دانلود آهنگ مهدی جهانی با نام پرپر به همراه متن دانلود اهنگ جدید دانلود آهنگ مهدی جهانی با نام پرپر کد آهنگ پیشواز مهدی جهانی با نام پرپر ایرانسل شعر آهنگ مهدی جهانی با نام پرپر دانلود آهنگ مهدی جهانی با نام پرپر بهمراه متن کد آهنگ پیشواز مهدی جهانی با نام پرپر همراه اول دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی با نام پرپر متن آهنگ تکست آهنگ مهدی جهانی با نام پرپر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو