loading...

نایس موزیک

شعر آهنگ محمد طاهر به نام چشمای خوشگلت ,دانلود آهنگ محمد طاهر به نام چشمای خوشگلت به همراه متن,دانلود آهنگ محمد طاهر به نام چشمای خوشگلت ,دانلود اهنگ جدید,آکورد آهنگ محمد طاهر به نام چشمای خوشگلت ,دان

حسین بازدید : 35 دوشنبه 14 مرداد 1398

شعر آهنگ محمد طاهر به نام چشمای خوشگلت ,دانلود آهنگ محمد طاهر به نام چشمای خوشگلت به همراه متن,دانلود آهنگ محمد طاهر به نام چشمای خوشگلت ,دانلود اهنگ جدید,آکورد آهنگ محمد طاهر به نام چشمای خوشگلت ,دانلود آهنگ mp3 محمد طاهر به نام چشمای خوشگلت ,تکست اهنگ,دانلود آهنگ زیبای محمد طاهر به نام چشمای خوشگلت ,کد آهنگ پیشواز محمد طاهر به نام چشمای خوشگلت همراه اول,دانلود اهنگ ,کد آهنگ پیشواز محمد طاهر به نام چشمای خوشگلت ایرانسل,تکست آهنگ محمد طاهر به نام چشمای خوشگلت ,دانلود آهنگ جدید محمد طاهر به نام چشمای خوشگلت ,متن آهنگ,دانلود موزیک,متن آهنگ محمد طاهر به نام چشمای خوشگلت ,کد آهنگ پیشواز محمد طاهر به نام چشمای خوشگلت ,دانلود آهنگ محمد طاهر به نام چشمای خوشگلت بهمراه متن,

 

 

 


Download NewSong By Mohammad Taher Called cheshmaye khoshghelet

دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (2.65 مگابایت)

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (5.28 مگابایت)

------------منبع بالموزیک------------

متن آهنگ چشمای خوشگلت از محمد طاهر

چند وقت نبودم دردت به جونم
چرا غم گرفتی بگو من که پیشت میمونم
گفتم حالم بده ولی من که دیگه خوبم
ببین همه میگن این منم که میمونم

من که ساختم با دلت به چشای خوشگلت
یه وقتا قهر میکنی آخه چی بگم بهت
اگه که دوست داری بگم چی هوس کرده دلم
دوتایی بریم سفر الهی قربونت برم

تکست آهنگ چشمای خوشگلت از محمد طاهر


بده بره هرچی که غمه وای نشه که نبینمت
همه عشقه من همینه تو باشی کنارم هی
نه نیاد کسی سمتت نبینم کمه صبرت
دوس دارم بگی به همه کی شده هم دردت

من که ساختم با دلت به چشای خوشگلت
یه وقتا قهر میکنی آخه چی بگم بهت
اگه که دوست داری بگم چی هوس کرده دلم
دوتایی بریم سفر الهی قربونت برم

 

 







برچسب ها شعر آهنگ محمد طاهر به نام چشمای خوشگلت دانلود آهنگ محمد طاهر به نام چشمای خوشگلت به همراه متن دانلود آهنگ محمد طاهر به نام چشمای خوشگلت دانلود اهنگ جدید آکورد آهنگ محمد طاهر به نام چشمای خوشگلت دانلود آهنگ mp3 محمد طاهر به نام چشمای خوشگلت تکست اهنگ دانلود آهنگ زیبای محمد طاهر به نام چشمای خوشگلت کد آهنگ پیشواز محمد طاهر به نام چشمای خوشگلت همراه اول دانلود اهنگ کد آهنگ پیشواز محمد طاهر به نام چشمای خوشگلت ایرانسل تکست آهنگ محمد طاهر به نام چشمای خوشگلت دانلود آهنگ جدید محمد طاهر به نام چشمای خوشگلت متن آهنگ دانلود موزیک متن آهنگ محمد طاهر به نام چشمای خوشگلت کد آهنگ پیشواز محمد طاهر به نام چشمای خوشگلت دانلود آهنگ محمد طاهر به نام چشمای خوشگلت بهمراه متن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو