loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ دل بریدی از این منه دیوونه,    دانلود اهنگ دل بریدی از من دیوونه,    دانلود اهنگ دل بریدی از من دیوونه عزیزم این کارات,   

حسین بازدید : 105 پنجشنبه 10 مرداد 1398


,    دانلود آهنگ دل بریدی از این منه دیوونه
,    دانلود اهنگ دل بریدی از من دیوونه
,    دانلود اهنگ دل بریدی از من دیوونه عزیزم این کارات
,    اهنگ دل بریدی از این من دیوونه
,    اهنگ یهو میزاره میره با صدای دختر
,    اهنگ یهو میزاره میره با گیتار
,    دانلود اهنگ یهو میزاره میره با گیتار
,    دانلود اهنگ یهو میزاره میره از رامین بی باک
,    یهو میزاره میره از ساناز

,   
,   

 

یهو میذاره میره، میزنه به سرش

منو تنها میذاره، ولی میمونه غمش

شبا بی خوابیه من، تنهام با یه نور شمع

هربار صدات زدم دورتر شدی ازم

دل بریدی از این من دیوونه

عزیزم این کارات تو دلم میمونه

چرا دل کندن واسه تو آسونه

وای از این زخمای تو سینه

منو تهرانو شبای غمگینش

عشق هم تلخه، هم به دل میشینه

من باختم زندگیمو دوباره برگرد

نه نمیخوام بسازم دوباره با درد

من هنوزم همونم نگو دوسم نداری

نگو نمیشه با من بسازی

دل بریدی از این من دیوونه

عزیزم این کارات تو دلم میمونه

چرا دل کندن واسه تو آسونه

وای از این زخمای تو سینه

منو تهرانو شبای غمگینش

عشق هم تلخه، هم به دل میشینه

دل بریدی از این من دیوونه

عزیزم این کارات تو دلم میمونه

چرا دل کندن واسه تو آسونه

وای از این زخمای تو سینه

منو تهرانو شبای غمگینش

عشق هم تلخه، هم به دل میشینه

jenabmusic.com

دانلود آهنگ جدید رامین بیباک یهو میذاره میره

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود آهنگ دل بریدی از این منه دیوونه دانلود اهنگ دل بریدی از من دیوونه دانلود اهنگ دل بریدی از من دیوونه عزیزم این کارات اهنگ دل بریدی از این من دیوونه اهنگ یهو میزاره میره با صدای دختر اهنگ یهو میزاره میره با گیتار دانلود اهنگ یهو میزاره میره با گیتار دانلود اهنگ یهو میزاره میره از رامین بی باک یهو میزاره میره از ساناز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو