loading...

نایس موزیک

    دانلود آهنگ ترحم از عماد احمدی چطور فراموشت کنم تو رو چطور میتونی بهم بگی برو دلت میاد ازم جدا بشی جدا بشی بگو کی قد من دوست داره هیچ چیزی رو به روت نمیاره دلت میاد که بی وفا بشی ازم

حسین بازدید : 9 چهارشنبه 09 مرداد 1398

 

 

دانلود آهنگ ترحم از عماد احمدی

چطور فراموشت کنم تو رو
چطور میتونی بهم بگی برو
دلت میاد ازم جدا بشی جدا بشی
بگو کی قد من دوست داره
هیچ چیزی رو به روت نمیاره
دلت میاد که بی وفا بشی ازم جدا بشی

 

 

چطور میتونم از تو بگذرم
هر وقت بگی بیام نخوای برم
بگو چرا انقدر تو بی رحمی بی رحمی
این حس تو به من ترحمه
تو رابطه ات این عشقه که گمه
هیچ چیزی رو از عشق نمیفهمی نمیفهمی

تکست آهنگ ترحم از عماد احمدی



ترکم نکن اینجوری میشکنم
اونی که عاشقه فقط منم
سهم منو بهم تو پس بده تو پس بده
مال منی تو از پیشم نرو
پیشم بمون ببندش اون درو
بریدم بهم یکم نفس بده نفس بده

دانلود آهنگ جدید عماد احمدیبه نام ترحم
Download NewSong By Emad Ahmadi Called tarahom

دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (2.90 مگابایت)

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (7.09 مگابایت)

 

منبع بالموزیک







برچسب ها دانلود آهنگ ترحم از عماد احمدی با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید 98 کد آهنگ پیشواز ترحم از عماد احمدی برای ایرانسل دانلود آهنگ بی کلام ترحم از عماد احمدی دانلود آهنگ ترحم از عماد احمدی کد آهنگ پیشواز ترحم از عماد احمدی برای همراه اول دانلود آهنگ دانلود آهنگ های مجاز ایرانی دانلود آهنگ جدید ترحم از عماد احمدی لینک مستقیم متن آهنگ ترحم از عماد احمدی دانلود ریمیکس ترحم از عماد احمدی دانلود آهنگ جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو