loading...

نایس موزیک

X دانلود آهنگ بی کلام ماهور به نام دلشوره X متن آهنگ ماهور به نام دلشوره X دانلود آهنگ جدید X دانلود آهنگ X دانلود آهنگ ماهور به نام دلشوره X کد آهنگ پیشواز ماهور به نام

حسین بازدید : 19 دوشنبه 07 مرداد 1398
X دانلود آهنگ بی کلام ماهور به نام دلشوره X متن آهنگ ماهور به نام دلشوره X دانلود آهنگ جدید X دانلود آهنگ X دانلود آهنگ ماهور به نام دلشوره X کد آهنگ پیشواز ماهور به نام دلشوره برای همراه اول X کد آهنگ پیشواز ماهور به نام دلشوره برای ایرانسل X دانلود آهنگ ماهور به نام دلشوره با کیفیت 320 X دانلود آهنگ جدید ماهور به نام دلشوره لینک مستقیم X دانلود ریمیکس ماهور به نام دلشوره
متن آهنگ دلشوره از ماهور
دلشوره دارم بد تو هواتم درگیر فرم خاص چشاتم
من بی تو هیچم دوریتو بس کن نگاه کن اینجام منو هوس کن
تموم بی خیالیاتو میذارمش رو جفت چشمام
برام بخند و دلبری کن جز این ازت هیچی نمیخوام

میبینی چجوری همه چیمو گرفتی وای از تو
میبینی که دوری ازت توو دلم یه حماقت شد
فدای چشات اگه چیزی ندارم جز قلبم

 

 


فدای چشات اگه واسه تو باختن عادت شد

تکست آهنگ دلشوره از ماهور


به جون خنده های تو همینکه باشی کافیه
بدون تو حتی یه روز نفس برام اضافیه
سهم من از این روزگار چشمای بی رحم توئه
دار و ندار من تویی دنیای من سهم توئه

میبینی چجوری همه چیمو گرفتی وای از تو
میبینی که دوری ازت توو دلم یه حماقت شد
فدای چشات اگه چیزی ندارم جز قلبم
فدای چشات اگه واسه تو باختن عادت شد

 

 

منبع بالموزیک

 







برچسب ها دانلود آهنگ بی کلام ماهور به نام دلشوره متن آهنگ ماهور به نام دلشوره دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ دانلود آهنگ ماهور به نام دلشوره کد آهنگ پیشواز ماهور به نام دلشوره برای همراه اول کد آهنگ پیشواز ماهور به نام دلشوره برای ایرانسل دانلود آهنگ ماهور به نام دلشوره با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ماهور به نام دلشوره لینک مستقیم دانلود ریمیکس ماهور به نام دلشوره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو