loading...

نایس موزیک

متن آهنگ ماه من از مهدی عباسی دل تو دلم نیس واسه دوباره دیدن توباید همه دنیارو بهم ریختدل تو دلم نیس کاشکی برسه اون لحظه ایکه منو تو باید مال هم شیمعقل تو سرم نیس وقتی میبینم اونچشای نازو روی صورت ما

حسین بازدید : 17 دوشنبه 07 مرداد 1398
متن آهنگ ماه من از مهدی عباسی

دل تو دلم نیس واسه دوباره دیدن تو
باید همه دنیارو بهم ریخت
دل تو دلم نیس کاشکی برسه اون لحظه ای
که منو تو باید مال هم شیم

عقل تو سرم نیس وقتی میبینم اون
چشای نازو روی صورت ماهت
عقل تو سرم نیس وقتی نباشی دلم


میگیره و بازم میرقصه به سازت

تکست آهنگ ماه من از مهدی عباسی



ماه شدی قلب من میگیره پس نزن
این دل دیوونه که بی تو نمیتونه باشه تب کرد
راه بده قلبمو این دل خستمو
وقتی که نباشی دیگه اون طاقت نمیاره برگرد

شبا بیداری میکشه دلم وقتی نیستی جات
عکسای تورو میبینه آروم میکنه چشای تو منو
وقتی نباشی از غصه دلم میگیره

عشقت مال منه یادت نره اون که دستته قلبمه
میگیره زبونم وقتی میخوام بگم به همه آخه اون عشقمه

ماه شدی قلب من میگیره پس نزن
این دل دیوونه که بی تو نمیتونه باشه تب کرد
راه بده قلبمو این دل خستمو
وقتی که نباشی دیگه اون طاقت نمیاره برگرد

 

منبع بالموزیک







برچسب ها Download NewSong By Mahdi Abbasi Called mahe man متن آهنگ مهدی عباسی به نام ماه من دانلود آهنگ مهدی عباسی به نام ماه من با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید مهدی عباسی به نام ماه من لینک مستقیم دانلود آهنگ بی کلام مهدی عباسی به نام ماه من کد آهنگ پیشواز مهدی عباسی به نام ماه من برای ایرانسل دانلود آهنگ جدید کد آهنگ پیشواز مهدی عباسی به نام ماه من برای همراه اول دانلود آهنگ دانلود آهنگ مهدی عباسی به نام ماه من دانلود ریمیکس مهدی عباسی به نام ماه من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو