loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ مرتضی رضایی بابا لیلی,    اهنگ بابا لیلی مرتضی رضایی,    اهنگ بابا لیلی مرتضی جوان,    دانلود اهنگ بابا لیلی از سعید کریمی,

حسین بازدید : 23 شنبه 05 مرداد 1398




,    دانلود اهنگ مرتضی رضایی بابا لیلی
,    اهنگ بابا لیلی مرتضی رضایی
,    اهنگ بابا لیلی مرتضی جوان
,    دانلود اهنگ بابا لیلی از سعید کریمی
,    دانلود اهنگ بابا لیلی مرتضی جوان
,    دانلود اهنگ بابا لیلی از حسین عامری
,    متن اهنگ بابا لیلی
,    اهنگ بابا لیلی حسن سالار
,    دانلود اهنگ بابا لیلی عباس گرگانی

,   

 

خداوندا در این دنیای فانی؛ بابا لیلی بیمار شدم ●♪♫
جانِ لیلی، گرفتار شدم ●♪♫
کشم رنج و عذابِ زندگانی؛ بابا لیلی بیمار شدم ●♪♫
جانِ لیلی، گرفتار شدم ●♪♫
تمام آرزوها بر دلم ماند؛ بابا لیلی بیمار شدم ●♪♫
جانِ لیلی، گرفتار شدم ●♪♫
رسیده پیری ام قبل از جوانی ●♪♫
بابا لیلی؛ بیمار شدم… جانِ لیلی، گرفتار شدم ●♪♫


بابا لیلی؛ بیمار شدم… جانِ لیلی، گرفتار شدم ●♪♫
لالا لای لای لالای ●♪♫
لالا لای لای لالای ●♪♫
خدا حسنِ جوانی، بر تو داده ●♪♫
بابا لیلی؛ بیمار شدم… جانِ لیلی، گرفتار شدم ●♪♫
که من، محنت کشِ روی تو باشم ●♪♫
بابا لیلی؛ بیمار شدم… جانِ لیلی، گرفتار شدم ●♪♫
بابا لیلی؛ بیمار شدم… جانِ لیلی، گرفتار شدم ●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

 

 

,    دانلود اهنگ مرتضی رضایی بابا لیلی - بزودی

https://music-fa.com/download-song/10845/

 

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ مرتضی رضایی بابا لیلی اهنگ بابا لیلی مرتضی رضایی اهنگ بابا لیلی مرتضی جوان دانلود اهنگ بابا لیلی از سعید کریمی دانلود اهنگ بابا لیلی مرتضی جوان دانلود اهنگ بابا لیلی از حسین عامری متن اهنگ بابا لیلی اهنگ بابا لیلی حسن سالار دانلود اهنگ بابا لیلی عباس گرگانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو