loading...

نایس موزیک

روی نقطه ضعف من دست گذاشتی آخه دیوونه تز از من مگه داشتی نمیدونم اون همه حس قشنگو توی این دو روزه کجا جا گذاشتی تو همون بودی که از دوریه من تب میکردی واسه ی دیدن من ساعتا صبر میکردی حالا هر لحظه

حسین بازدید : 37 جمعه 28 تیر 1398

روی نقطه ضعف من دست گذاشتی

آخه دیوونه تز از من مگه داشتی

نمیدونم اون همه حس قشنگو

توی این دو روزه کجا جا گذاشتی

تو همون بودی که از دوریه من تب میکردی

واسه ی دیدن من ساعتا صبر میکردی

حالا هر لحظه داری بهونه ی تازه میگیری

مگه تو همون نبودی که گفتی بی من میمیری

 

تو هر لحظه یه بازیه تازه درمیاری

واسه این دلی که دوست داره بی اندازه

آخه روزام داره حروم میشه بازی با آبروم میشه

یه نگاه کن صبرم دیگه داره تموم میشه

آخه تو هر لحظه یه بازیه تازه درمیاری

واسه این دلی که دوست داره بی اندازه

آخه روزام داره حروم میشه بازی با آبروم میشه

یه نگاه کن صبرم دیگه داره تموم میشه

منبع جناب موزیک

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 







برچسب ها دانلود ریمیکس امیرعلی نقطه ضعف دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید امیرعلی نقطه ضعف کد آهنگ پیشواز امیرعلی نقطه ضعف ایرانسل دانلود آهنگ امیرعلی نقطه ضعف دانلود آهنگ جدید متن آهنگ امیرعلی نقطه ضعف دانلود آهنگ امیرعلی نقطه ضعف با لینک مستقیم کد آهنگ پیشواز امیرعلی نقطه ضعف همراه اول دانلود آهنگ امیرعلی نقطه ضعف با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو