loading...

نایس موزیک

دانلود آهنگ جدید محب به نام هوامو داشته باش Download NewSong By Moheb Called havamo dashte bash

حسین بازدید : 65 سه شنبه 25 تیر 1398

 

متن آهنگ هوامو داشته باش از محب

هوامو داشته باش که من عاشق تو هستم
بهم بگو عزیزم که لایق تو هستم
پیش خودت بمونه میترسم از جوابت
یجوری عاشقم که ندیدی توی خوابت

قلبم واسه تو چشمات واسه من
خوبم پیش تو چه خوبه عاشقت شدم
واسه من صدات یعنی زندگی
اصلا بعد از این قبوله هرچی تو بگی

 منبع - بالموزیک

تکست آهنگ هوامو داشته باش از محب



دریا فقط موهات دنیا فقط چشمات
شیرین فقط خندت میکشی ولی با اون اخمات
جز تو کی میدونه این قلب دیوونه
پیش تو آرومه بدون تو که نمیتونه

قلبم واسه تو چشمات واسه من
خوبم پیش تو چه خوبه عاشقت شدم
واسه من صدات یعنی زندگی
اصلا بعد از این قبوله هرچی تو بگی

 







برچسب ها دانلود آهنگ دانلود آهنگ محب به نام هوامو داشته باش دانلود ریمیکس محب به نام هوامو داشته باش کد آهنگ پیشواز محب به نام هوامو داشته باش همراه اول دانلود آهنگ محب به نام هوامو داشته باش با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید محب به نام هوامو داشته باش دانلود آهنگ محب به نام هوامو داشته باش با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید کد آهنگ پیشواز محب به نام هوامو داشته باش ایرانسل متن آهنگ محب به نام هوامو داشته باش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو