loading...

نایس موزیک

با چه حسی عاشقونه این روزا دل به تو میدم همه حرفام رو علاقست این روزا هر چی که میگم ای روزا هرچی که دارم از محبت تو دارم خدا اون روز رو نیاره که بگی دوست ندارم ریزه ریزه آروم آروم عشق اومده تو دلام

حسین بازدید : 47 پنجشنبه 20 تیر 1398

با چه حسی عاشقونه این روزا دل به تو میدم

همه حرفام رو علاقست این روزا هر چی که میگم

ای روزا هرچی که دارم از محبت تو دارم خدا اون روز رو نیاره که بگی دوست ندارم

ریزه ریزه آروم آروم عشق اومده تو دلامون

ریزه ریزه آروم آروم به هم عادت کرده دلامون

تا اینکه اومدیم بفهمیم دیدیم عاشقیم هر دوتامون

تو خوب باشی خیال من هرجا میرم راحته

 

خیلی تورو دوست دارم قلبم رو این حالته

فکر نکنی که فاصله کم میکنه این حسم

از همه میگذرم ولی دست تو میدم دلمو

ریزه ریزه آروم آروم عشق اومده تو دلامون

ریزه ریزه آروم آروم به هم عادت کرده دلامون

تا اینکه اومدیم بفهمیم دیدیم عاشقیم هر دوتامون

با چه حسی عاشقونه این روزا دل به تو میدم

همه حرفام رو علاقست این روزا هر چی که میگم

ای روزا هرچی که دارم از محبت تو دارم خدا اون روز رو نیاره که بگی دوست ندارم

ریزه ریزه آروم آروم عشق اومده تو دلامون

ریزه ریزه آروم آروم به هم عادت کرده دلامون

تا اینکه اومدیم بفهمیم دیدیم عاشقیم هر دوتامون

ریزه ریزه آروم آروم عشق اومده تو دلامون

ریزه ریزه آروم آروم به هم عادت کرده دلامون

تا اینکه اومدیم بفهمیم دیدیم عاشقیم هر دوتامون

 

http://musicirani.org







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو