loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ نفست میپیچید تو گوشم,    دانلود آهنگ منتظر بودن زدبازی,    دانلود آهنگ برف و بارون زدبازی,    کاش اینجا بودی و من نصفه و نی

حسین بازدید : 159 شنبه 15 تیر 1398


,    دانلود اهنگ نفست میپیچید تو گوشم
,    دانلود آهنگ منتظر بودن زدبازی
,    دانلود آهنگ برف و بارون زدبازی
,    کاش اینجا بودی و من نصفه و نیمه نبودم اشوان
,    دانلود بیت آهنگ منتظر بودن زدبازی
,    اهنگ زدبازی برف و بارون نمیتونن
,    دانلود اهنگ برف و بارون اشوان
,    زدبازی هروئین من
,    اهنگ هروئین از زدبازی

,   

 

 

آهنگ "منتظر بودن كاريه كه بعضي پسرا براي دخترا ميكنن"
شاید اسمش طولانی باشه ولی من بهش میگم "هروئین منی تو"
یکی از بهترین آهنگ های زد بازی با خوندن فوق العاده مهراد ♥ و البته سیجل و آرش دارا .........
ارزش چندین بار گوش کردن رو داره ......
این هم متن آهنگ ......
:(
(آرش دارا)
كاش اینجا بودی و من / نصفه و نیمه نبودم
نفست میپیچید تو گوشم / این قلب صدات نمیزد این قدر
(آرش دارا)
برف و بارون نمیتونن / منو از تو دور كنن
صدسال تو یه راه موندن / یه لحظه س وقتی با توام
(مهراد هیدن)
دنیا رو بهم بدن میگم نمیخوام / اگه یه وقت تو نباشی توش
مواظبشم اینكه بین منو و توئه / نمیزارم یه خراشی روش بیفته
دیدی ادما از هم دیگه چقد زود خسته میشن / میخوام نشه نه،میخوام نشه نه،میخوام نشه نه
میخوام همیشه بمونه / هرویین منی تو
داری الان یكو یه وقت نری دو / ندی بهم اون حس غریبو
چون برمیگردی ولی میگم كه دیره / میرم و میرم دیگه برنمیگردم
(آرش دارا)
برف و بارون نمیتونن / منو از تو دور كنن
صدسال تو یه راه موندن / یه لحظه س وقتی با توام
(سیاوش سیجل)
دنیا ما رو اورد اینجا / ندید مثه ما رو هیچ جا / نمیكنیم كارو بیجا
ولی الان كه سیجل کوک زده یكم / بت میگم اینو منتظرتم
شده رعد و برقم بزنه بم / یا كه جزر و مد فن بزنه بم
میمونم برات نازنین / عوضت نمیكنم با زمین
ما واس همیم / واس همیم
جاهای بد خیلی رفتم / كارای بد خیلی كردم
حالا یه درد ته قلبم / معتاد همیم نگو اومده وقت تركم
(آرش دارا)
برف و بارون نمیتونن / منو از تو دور كنن
صدسال تو یه راه موندن / یه لحظه ست وقتی با توام
(مهراد هیدن)
با اینکه الان پیشمی تو عالیه / اسمم با ماتیک رو آینه اس که داره وا میره
بازم کمه نه،بازم کمه نه،بازم کمه نه،میخوام نره نه / هرویین منی تو
داری الان یکو تو یه وقت نری دو / ندی بهم اون حسه غریبو
چون برمیگردی آره برمیگردی ولی میگم که دیره / میرم و میرم دیگه بر نمیگردم
(آرش دارا)
برف و بارون نمیتونن / منو از تو دور كنن
صدسال تو یه راه موندن / یه لحظه س وقتی با توام

 

 

https://www.tarafdari.com

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ نفست میپیچید تو گوشم دانلود آهنگ منتظر بودن زدبازی دانلود آهنگ برف و بارون زدبازی کاش اینجا بودی و من نصفه و نیمه نبودم اشوان دانلود بیت آهنگ منتظر بودن زدبازی اهنگ زدبازی برف و بارون نمیتونن دانلود اهنگ برف و بارون اشوان زدبازی هروئین من اهنگ هروئین از زدبازی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو