loading...

نایس موزیک

غم دلبر اثر کرده به جانم ، غم دلبر اثر کرده به جانم نمیدانم بمیرم یا بمانم .. غم دلبر چو دریای دله ، غم دلبر چو دریای دله سر راهم درخت زنجبیله درخت زنجبیلم خوشه میکرد غم دلبر مرا دیوانه میکرد خو

حسین بازدید : 181 سه شنبه 11 تیر 1398

غم دلبر اثر کرده به جانم ، غم دلبر اثر کرده به جانم

نمیدانم بمیرم یا بمانم ..

غم دلبر چو دریای دله ، غم دلبر چو دریای دله

سر راهم درخت زنجبیله

درخت زنجبیلم خوشه میکرد

غم دلبر مرا دیوانه میکرد

خودت بوگو که مویه خاستگاری

عزیزم راهم دوره مو نکاری

خودت بوگو که مویه خاستگاری

عزیزم راهم دوره مو نکاری

 

مو او شهره ایام که تو رو بینم

سرو جونم فدایت نازنینم

سرو جونم فدایت نازنینم

خودت بوگو که مویه خاستگاری

عزیزم راهم دوره مو نکاری

میون دختان شاه زنانی ، میون دختان شاه زنانی

قدو قامت بلند شیرین زبانی

خودت بوگو که مویه خاستگاری

عزیزم راهم دوره مو نکاری

عقربه زلف کجت با قمر قرینه

تا قمر در عقربه کار مو چنینه

عقربه زلف کجت با قمر قرینه

تا قمر در عقربه کار مو چنینه

کیه کیه در میزنه من دلم میلرزه

درو با لنگر میزنه من دلم میلرزه

کیه کیه در میزنه من دلم میلرزه

درو با لنگر میزنه من دلم میلرزه

نرگس مست تو و بخت من خرابه

بخت از تو و چشم تو جام شرابه

کیه کیه در میزنه من دلم میلرزه

درو با لنگر میزنه من دلم میلرزه

کیه کیه در میزنه من دلم میلرزه

درو با لنگر میزنه من دلم میلرزه

ای پری بیا در کنار ما جان خسته را مرنجان

از کنار ما …

 

منبع ناکامان

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 







برچسب ها دانلود ریمیکس غم دلبر اثر کرده به جانم دانلود آهنگهای ایرانی دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ جدید غم دلبر اثر کرده به جانم دانلود موزیک غم دلبر اثر کرده به جانم دانلود بهترین اهنگ دانلود موزیک دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ دانلود آهنگ غم دلبر اثر کرده به جانم Download New Music متن آهنگ غم دلبر اثر کرده به جانم دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های نایاب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو