loading...

نایس موزیک

کد پیشواز ایرانسل فرزاد کشاورز به نام چه خوبه تورو دارم  ,دانلود آهنگ Mp3 فرزاد کشاورز به نام چه خوبه تورو دارم ,دانلود آهنگ کمیاب,کد پیشواز همراه اول فرزاد کشاورز به نام چه خوبه تورو دارم 

حسین بازدید : 67 سه شنبه 28 خرداد 1398

کد پیشواز ایرانسل فرزاد کشاورز به نام چه خوبه تورو دارم  ,دانلود آهنگ Mp3 فرزاد کشاورز به نام چه خوبه تورو دارم ,دانلود آهنگ کمیاب,کد پیشواز همراه اول فرزاد کشاورز به نام چه خوبه تورو دارم  ,دانلود آهنگ فرزاد کشاورز به نام چه خوبه تورو دارم  بیکلام,دانلود آهنگ نایاب,Download New Music,دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم,متن آهنگ فرزاد کشاورز به نام چه خوبه تورو دارم  ,دانلود ریمیکس فرزاد کشاورز به نام چه خوبه تورو دارم ,دانلود آهنگ فرزاد کشاورز به نام چه خوبه تورو دارم  کیفیت 320,دانلود آهنگ فرزاد کشاورز به نام چه خوبه تورو دارم ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ درخواستی,

 

 

متن آهنگ چه خوبه تورو دارم از فرزاد کشاورز
چه حسی چه عشقی چه خوبه تو رو دارم
نگام کن توو دنیا کسی جز تو ندارم
نباشی میمیرم هی نگو میذاری میری
نباید بری و این حس و ازم بگیری

حال من خیلی بده بری بدتر هم میشم
دارم هر لحظه بهت مبتلا ترم میشم
زندگی بدون تو غیر ممکنه برام
من به دوست داشتن تو خیلی وقته مبتلام

تکست آهنگ چه خوبه تورو دارم از فرزاد کشاورز


عزیزم همیشه نفسهات توو هوامه
صدات مثل لالایی توی گوشم توو شبامه
نذار تا بمیره همین حس قشنگ عاشقونه تووی خونه

حال من خیلی بده بری بدتر هم میشم
دارم هر لحظه بهت مبتلا ترم میشم
زندگی بدون تو غیر ممکنه برام
من به دوست داشتن تو خیلی وقته مبتلام

 

منبع بالموزیک

 

 

 

 







برچسب ها کد پیشواز ایرانسل فرزاد کشاورز به نام چه خوبه تورو دارم دانلود آهنگ Mp3 فرزاد کشاورز به نام چه خوبه تورو دارم دانلود آهنگ کمیاب کد پیشواز همراه اول فرزاد کشاورز به نام چه خوبه تورو دارم دانلود آهنگ فرزاد کشاورز به نام چه خوبه تورو دارم بیکلام دانلود آهنگ نایاب Download New Music دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم متن آهنگ فرزاد کشاورز به نام چه خوبه تورو دارم دانلود ریمیکس فرزاد کشاورز به نام چه خوبه تورو دارم دانلود آهنگ فرزاد کشاورز به نام چه خوبه تورو دارم کیفیت 320 دانلود آهنگ فرزاد کشاورز به نام چه خوبه تورو دارم دانلود آهنگ دانلود آهنگ درخواستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو