loading...

نایس موزیک

آهنگ نبودی بهنام علمشاهی اومدم نبودی...عاشقم نبودی..مال من نبودی..دیگه نیا..نیستم ..نبودی...از اولش پا نبودی..تو که مال ما نبودی...اینجوری آتیشم نزن..آخه تو تنها نبودی..اومدم نبودی..عاشقم نبودی..مالِ

حسین بازدید : 43 پنجشنبه 23 خرداد 1398


آهنگ نبودی بهنام علمشاهی
اومدم نبودی...عاشقم نبودی..مال من نبودی..دیگه نیا..نیستم ..نبودی...
از اولش پا نبودی..تو که مال ما نبودی...اینجوری آتیشم نزن..آخه تو تنها نبودی..
اومدم نبودی..عاشقم نبودی..مالِ من...جونِ من ..عمر ِمن نبودی..
اومدم نبودی..عاشقم نبودی..مالِ من...جونِ من ..عمر ِمن نبودی..
دیگه نیا نیستم نبودی..
از اولش پا نبودی..تو که مال ما نبودی...اینجوری آتیشم نزن..آخه تو تنها نبودی..



آهنگ نبودی بهنام علمشاهی
اومدم نبودی...عاشقم نبودی..مال من نبودی..دیگه نیا..نیستم ..نبودی...
از اولش پا نبودی..تو که مال ما نبودی...اینجوری آتیشم نزن..آخه تو تنها نبودی..
اومدم نبودی..عاشقم نبودی..مالِ من...جونِ من ..عمر ِمن نبودی..
اومدم نبودی..عاشقم نبودی..مالِ من...جونِ من ..عمر ِمن نبودی..
دیگه نیا نیستم نبودی..
از اولش پا نبودی..تو که مال ما نبودی...اینجوری آتیشم نزن..آخه تو تنها نبودی..








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو