loading...

نایس موزیک

سایت آهنگ پیشواز,کد پیشواز آرش دلفان دوباره دل هوای با تو بودن کرده همراه اول,کد آهنگ آرش دلفان دوباره دل هوای با تو بودن کرده ,کد پیشواز آرش دلفان دوباره دل ه

حسین بازدید : 67 یکشنبه 19 خرداد 1398

سایت آهنگ پیشواز,کد پیشواز آرش دلفان دوباره دل هوای با تو بودن کرده  همراه اول,کد آهنگ آرش دلفان دوباره دل هوای با تو بودن کرده ,کد پیشواز آرش دلفان دوباره دل هوای با تو بودن کرده  ایرانسل,کد آهنگ پیشواز آرش دلفان دوباره دل هوای با تو بودن کرده ,آرش دلفان دوباره دل هوای با تو بودن کرده ,کد آهنگ پیشواز جدید,کد پیشواز آرش دلفان دوباره دل هوای با تو بودن کرده ,

 

دوباره دل هوای با تو بودن کرده
نگو این دل دوریه عشقتو باور کرده
دل من خسته از این دست به دعاها بردن
همه ی آرزوهام با رفتن تو مردن

حالا من یه آرزو دارم تو سینه
که دوباره چشم من تو رو ببینه
حالا من یه آرزو دارم تو سینه
که دوباره چشم من تو رو ببینه

واسه پیدا کردنت تن به دل صحرا میدم

 

آخه تو رنگ چشات هیبت دنیا رو دیدم
توی هفتا آسمون تو تک ستاره ی منی
به خدا ناز دو چشماتو به دنیا نمیدم

حالا من یه آرزو دارم تو سینه
که دوباره چشم من تو رو ببینه

حالا من یه ارزو دارم تو سینه
که دوباره چشم من تو رو ببینه
دوباره دل هوای با تو بودن کرده

نگو این دل دوریه عشقتو باور کرده
دل من خسته از این دست به دعاها بردن

همه ی آرزوهام با رفتن تو مردن
همه ی آرزوهام با رفتن تو مردن

حالا من یه آرزو دارم تو سینه
که دوباره چشم من تو رو ببینه

حالا من یه آرزو دارم تو سینه


که دوباره چشم من تو رو ببینه

mybia4music.com

**با سلام خدمت کاربر گرامی**

/// با توجه به بررسی و سرچ انجام شده این کد پیشواز هنوز ساخته نشده یا از ارشیو اپراتور پاک شده///

+با تشکر مدیر سایت+







برچسب ها سایت آهنگ پیشواز کد پیشواز آرش دلفان دوباره دل هوای با تو بودن کرده همراه اول کد آهنگ آرش دلفان دوباره دل هوای با تو بودن کرده کد پیشواز آرش دلفان دوباره دل هوای با تو بودن کرده ایرانسل کد آهنگ پیشواز آرش دلفان دوباره دل هوای با تو بودن کرده آرش دلفان دوباره دل هوای با تو بودن کرده کد آهنگ پیشواز جدید کد پیشواز آرش دلفان دوباره دل هوای با تو بودن کرده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو