loading...

نایس موزیک

  پیر شدم کور شدم کر شدم وقتی دیدم تو دستاشه دستات لرزیدم سوزوندم پاره کردم دستامو به جای عکسات🥀🥀🥀 عاشق اون موج عجیب روی موهات شدم😔💔💔 چشات آرومم میکرد عاشق چشمات شدم    &n

حسین بازدید : 73 یکشنبه 19 خرداد 1398

 

پیر شدم کور شدم کر شدم وقتی دیدم تو دستاشه دستات

لرزیدم سوزوندم پاره کردم دستامو به جای عکسات🥀🥀🥀

عاشق اون موج عجیب روی موهات شدم😔💔💔

چشات آرومم میکرد عاشق چشمات شدم      

انقده قدم زدم کنار تو که پاهامم عاشق قدم زدن کنار پاهات شدن😔💔🥀

 

پیر شدم کور شدم کر شدم😔

وقتی دیدم تو دستاشه دستات💔

لرزیدم سوزوندم پاره کردم دستامو به جای عکسات🥀🥀🥀

عاشق اون موج عجیب روی موهات شدم😔💔💔

چشات آرومم میکرد عاشق چشمات شدم      

انقده قدم زدم کنار تو که پاهامم عاشق قدم زدن کنار پاهات شدن😔💔🥀







برچسب ها پیر شدم کور شدم کور شدم وقتی دیدم تو دستامه دستات متن آهنگ پیر شدم کور شدم کر شدم وقتی دیدم تو دستاشه دستات دانلود آهنگ جدید پیر شدم کور شدم کر شدم وقتی دیدم تو دستاشه دستات دانلود آهنگ پیر شدم کور شدم کر شدم وقتی دیدم تو دستاشه دستات با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل پیر شدم کور شدم کر شدم وقتی دیدم تو دستاشه دستات دانلود لینک مستقیم آهنگ پیر شدم کور شدم کر شدم وقتی دیدم تو دستاشه دستات دانلود ریمیکس پیر شدم کور شدم کر شدم وقتی دیدم تو دستاشه دستات پیر شدم کور شدم کر شدم وقتی دیدم تو دستاشه دستات کد آهنگ پیشواز همراه اول پیر شدم کور شدم کر شدم وقتی دیدم تو دستاشه دستات دانلود آهنگ بیکلام پیر شدم کور شدم کر شدم وقتی دیدم تو دستاشه دستات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو