loading...

نایس موزیک

کد آهنگ پیشواز ایرانسل بر من بتاب ای ماه من  بر من که سرد و تیره ام ,دانلود آهنگ جدید بر من بتاب ای ماه من  بر من که سرد و تیره ام,متن آهنگ بر من بتاب ای ماه من  بر من که سرد و تیره ام

حسین بازدید : 45 یکشنبه 12 خرداد 1398

کد آهنگ پیشواز ایرانسل بر من بتاب ای ماه من  بر من که سرد و تیره ام ,دانلود آهنگ جدید بر من بتاب ای ماه من  بر من که سرد و تیره ام,متن آهنگ بر من بتاب ای ماه من  بر من که سرد و تیره ام ,دانلود آهنگ بیکلام بر من بتاب ای ماه من  بر من که سرد و تیره ام,بر من بتاب ای ماه من  بر من که سرد و تیره ام,دانلود آهنگ بر من بتاب ای ماه من  بر من که سرد و تیره ام با کیفیت 320,دانلود آهنگ,Download Music,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول بر من بتاب ای ماه من  بر من که سرد و تیره ام ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

متن آهنگ بر من بتاب 

بر من بتاب ای ماه من  بر من که سرد و تیره ام
در حسرت شمع روی بر سایه خود دیده ام
بر من بتاب ای نازنین  بر ای غریب غم زده
اون که پی هجاز تو به شوق دیدن اومده
در من تب دلداگی سر میکشه


حس نیازم سوی تو پر میکشه


منبع:
mynextmelody.ir







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل بر من بتاب ای ماه من بر من که سرد و تیره ام دانلود آهنگ جدید بر من بتاب ای ماه من بر من که سرد و تیره ام متن آهنگ بر من بتاب ای ماه من بر من که سرد و تیره ام دانلود آهنگ بیکلام بر من بتاب ای ماه من بر من که سرد و تیره ام بر من بتاب ای ماه من بر من که سرد و تیره ام دانلود آهنگ بر من بتاب ای ماه من بر من که سرد و تیره ام با کیفیت 320 دانلود آهنگ Download Music متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول بر من بتاب ای ماه من بر من که سرد و تیره ام دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو