loading...

نایس موزیک

متن آهنگهای افشین اذری,Afshin Azari,,متن آهنگ,تکست آهنگ,متن ترانه,متن آهنگ جدید,آهنگ عاشقانه,Lyrics Music Afshin Azari ,Text Music,متن آهنگ دلبری افشین آذریLyrics Music Afshin Azari Delbariمتن آهنگ دل

حسین بازدید : 51 پنجشنبه 09 خرداد 1398



متن آهنگهای افشین اذری,Afshin Azari,,متن آهنگ,تکست آهنگ,متن ترانه,متن آهنگ جدید,آهنگ عاشقانه,Lyrics Music Afshin Azari ,Text Music,





متن آهنگ دلبری افشین آذری

Lyrics Music Afshin Azari Delbari

متن آهنگ دلبری افشین آذری

ترانه و شعر آهنگ دلبری افشین آذری

دلبری فقط کار توئه آخ دلم گرفتار توئه تا ابد طرفدار توئه , تو
دلبری فقط کار توئه زندگی تو چشمای توئه من دلم فقط ماله توئه , تو



چقده خوبه حالم وقتی که تو رو دارم من به عشقه تو میبالم
بهتر از این نمیشه تو بمونی همیشه من که عشقم کم نمیشه

چقده خوبه حالم وقتی که تو رو دارم من به عشقه تو میبالم
بهتر از این نمیشه تو بمونی همیشه من که عشقم کم نمیشه

دلبری فقط کار توئه آخ دلم گرفتار توئه تا ابد طرفدار توئه , تو
دلبری فقط کار توئه زندگی تو چشمای توئه من دلم فقط ماله توئه , تو

تکست آهنگ دلبری افشین آذری

چقده خوبه حالم وقتی که تو رو دارم من به عشقه تو میبالم
بهتر از این نمیشه تو بمونی همیشه من که عشقم کم نمیشه

چقده خوبه حالم وقتی که تو رو دارم من به عشقه تو میبالم
بهتر از این نمیشه تو بمونی همیشه من که عشقم کم نمیشه

دلبری فقط کار توئه آخ دلم گرفتار توئه تا ابد طرفدار توئه , تو
دلبری فقط کار توئه زندگی تو چشمای توئه من دلم فقط ماله توئه , تو

**
faratext.com







برچسب ها متن آهنگهای افشین اذری Afshin Azari متن آهنگ تکست آهنگ متن ترانه متن آهنگ جدید آهنگ عاشقانه Lyrics Music Afshin Azari Text Music متن آهنگ دلبری افشین آذری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو