loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ تورو میبخشیدم سیامک عباسی,    دانلود آهنگ سیامک عباسی دچار,    دانلود اهنگ عشق سیامک عباسی,    دانلود آهنگ سیامک عباسی فرشت

حسین بازدید : 23 چهارشنبه 08 خرداد 1398



,    دانلود آهنگ تورو میبخشیدم سیامک عباسی
,    دانلود آهنگ سیامک عباسی دچار
,    دانلود اهنگ عشق سیامک عباسی
,    دانلود آهنگ سیامک عباسی فرشته پاک
,    دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی دیوونگی
,    متن اهنگ عشق سیامک عباسی

,   

 

من نمیخواستم بدم از دست تورو آسون تو نمیذاشتی پا بگیره زندگیمون
من که شنیدم طعنه های اینو اونو تو که نذاشتی که بسازیم خونمونو

اگه تو میموندی تورو میبخشیدم تورو باور داشتم تورو میفهمیدم
اگه تو میموندی تورو میبخشیدم
تورو باور داشتم تورو میفهمیدم

شعر آهنگ جدید سیامک عباسی باور

عشق بین ما همیشه آرزویه دیگرون بود همه ی دلخوشی من دیدن آیندمون بود
من که عاشق تو بودم با تمومه تارو پودم
بخدا این حق من نیست من که صافو ساده بودم
من که صافو ساده بودم

من نمیخواستم بدم از دست تورو آسون تو نمیذاشتی پا بگیره زندگیمون
من که شنیدم طعنه های اینو اونو تو که نذاشتی که بسازیم خونمونو

اگه تو میموندی تورو میبخشیدم تورو باور داشتم تورو میفهمیدم
اگه تو میموندی تورو میبخشیدم
تورو باور داشتم تورو میفهمیدم

عشق بین ما همیشه آرزویه دیگرون بود

همه ی دلخوشی من دیدن آیندمون بود
من که عاشق تو بودم با تمومه تارو پودم
بخدا این حق من نیست من که صافو ساده بودم
من که صافو ساده بودم

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

jenabmusic.com







برچسب ها دانلود آهنگ تورو میبخشیدم سیامک عباسی دانلود آهنگ سیامک عباسی دچار دانلود اهنگ عشق سیامک عباسی دانلود آهنگ سیامک عباسی فرشته پاک دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی دیوونگی متن اهنگ عشق سیامک عباسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو