loading...

نایس موزیک

شکسته دوباره قلبم ندیدی نفهمیدی واست میمردم تموم زندگیم رفت منی که رو اسمت قسم میخوردم وقتی دلم خوش نیست دنیام چه آشوبه وقتی ازم دوری قلبم نمیکوبه وقتی دلم خوش نیست حس می کنم مردم یه عمر از احساسم فقط

حسین بازدید : 244 سه شنبه 07 خرداد 1398

شکسته دوباره قلبم ندیدی نفهمیدی واست میمردم
تموم زندگیم رفت منی که رو اسمت قسم میخوردم
وقتی دلم خوش نیست دنیام چه آشوبه
وقتی ازم دوری قلبم نمیکوبه
وقتی دلم خوش نیست حس می کنم مردم
یه عمر از احساسم فقط شکست خوردم
شکسته دوباره قلبم , قلبم , قلبم
سبک میشم اگه گریه کنم پیشت سبک میشم سرم باشه رویه دوشت
بهم آرامشو عشقو بهم برگردون بگیر بازم منو تو آغوشت تو آغوشت
دلم خوش نیست , دلم خوش نیست , دلم خوش نیست

وقتی دلم خوش نیست دنیام چه آشوبه
وقتی ازم دوری قلبم نمیکوبه
وقتی دلم خوش نیست حس می کنم مردم
یه عمر از احساسم فقط شکست خوردم
شکسته دوباره قلبم

 

وقتی دلم خوش نیست حس می کنم مردم
یه عمر از احساسم فقط شکست خوردم
شکسته دوباره قلبم , قلبم , قلبم
سبک میشم اگه گریه کنم پیشت سبک میشم سرم باشه رویه دوشت
بهم آرامشو عشقو بهم برگردون بگیر بازم منو تو آغوشت تو آغوشت
دلم خوش نیست , دلم خوش نیست , دلم خوش نیست
وقتی دلم خوش نیست دنیام چه آشوبه

http://www.musikmand.com







برچسب ها دانلود آهنگ وقتی دلم خوش نیست دنیام چه آشوبه با کیفیت 320 متن آهنگ وقتی دلم خوش نیست دنیام چه آشوبه کد آهنگ پیشواز همراه اول وقتی دلم خوش نیست دنیام چه آشوبه وقتی دلم خوش نیست دنیام چه آشوبه دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل وقتی دلم خوش نیست دنیام چه آشوبه دانلود آهنگ جدید وقتی دلم خوش نیست دنیام چه آشوبه دانلود آهنگ متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام وقتی دلم خوش نیست دنیام چه آشوبه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو