loading...

نایس موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل بچه که نیستم از ماکان بند ,بچه که نیستم از ماکان بند,دانلود آهنگ بیکلام بچه که نیستم از ماکان بند,متن آهنگ بچه که نیستم از ماکان بند ,دانلود آهنگ جدید بچ

حسین بازدید : 47 شنبه 04 خرداد 1398

دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل بچه که نیستم از ماکان بند ,بچه که نیستم از ماکان بند,دانلود آهنگ بیکلام بچه که نیستم از ماکان بند,متن آهنگ بچه که نیستم از ماکان بند ,دانلود آهنگ جدید بچه که نیستم از ماکان بند,کد آهنگ پیشواز همراه اول بچه که نیستم از ماکان بند ,دانلود آهنگ بچه که نیستم از ماکان بند با کیفیت 320,متن آهنگ,دانلود آهنگ,Download Music,

 

 

در همین حد بدون که رفتم از کنارت
رک بگم دست و دلم نمیره باز بیام سمتت
تند رفتم یکم تو عاشقت شدن
پات موند این دلم جوابشو چی بدم
میگفتم درست میشه مشکلاتم با تو
بدتر شد ریختی سرم همه ی درداتو
سر به راه بودم ولی تو آدمش نبودی
این همه برو بیا واسه تو داشت چه سودی
خودتو زدی به اون راه و منم که ساده
طول کشید حالیت کنم توقعت زیاده
سر به راه بودم ولی تو آدمش نبودی
این همه برو بیا واسه تو داشت چه سودی
خودتو زدی به اون راه و منم که ساده
طول کشید حالیت کنم توقعت زیاده


بچه که نیستم تو نگام کنی میخونم آخرشو
خط به خط بلدم بازیاتو صفر تا صدشو
انقد شیرین بودن دروغات که آخر سر زد دلمو
زبونم بند میومد همیشه که بهت بگم حسمو
سر به راه بودم ولی تو آدمش نبودی
این همه برو بیا واسه تو داشت چه سودی
خودتو زدی به اون راه و منم که ساده
طول کشید حالیت کنم توقعت زیاده
سر به راه بودم ولی تو آدمش نبودی
این همه برو بیا واسه تو داشت چه سودی
خودتو زدی به اون راه و منم که ساده
طول کشید حالیت کنم توقعت زیاده

 

 

www.popmelo.ir/

دانلود فایل با لینک مستقیم

 








برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل بچه که نیستم از ماکان بند بچه که نیستم از ماکان بند دانلود آهنگ بیکلام بچه که نیستم از ماکان بند متن آهنگ بچه که نیستم از ماکان بند دانلود آهنگ جدید بچه که نیستم از ماکان بند کد آهنگ پیشواز همراه اول بچه که نیستم از ماکان بند دانلود آهنگ بچه که نیستم از ماکان بند با کیفیت 320 متن آهنگ دانلود آهنگ Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو