loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ حالا برگشتي بعد سه سال,    اکورد گیتار اهنگ کی به کی میگه بی معرفت,    مواظب دلم نبودم که این بلا سرش اومد نریمانی,    اهنگ

حسین بازدید : 41 چهارشنبه 01 خرداد 1398


,    دانلود اهنگ حالا برگشتي بعد سه سال
,    اکورد گیتار اهنگ کی به کی میگه بی معرفت
,    مواظب دلم نبودم که این بلا سرش اومد نریمانی
,    اهنگ کی به کی میگه بی معرفت با گیتار
,    دانلود کلیپ کی به کی میگه بی معرفت
,    دانلوداهنگ خراب شدن ارزوهام
,    اکورد کی به کی میگه بی معرفت
,    دانلود آهنگ من نباشم محمدرضا عشریه
,    اهنگ بی کلام کی به کی میگه بی معرفت

 

یه سری حرف ها رو نمیشد رو در رو بزنم
مجبورم تو این آهنگ حرف هامو بگم ♩♬♫
پس حالا که برگشتی خوب گوش کن این ها حرف های دلمه
مواظب دلم نبودم که این بلا سرش اومد ♩♬♫
مالمو سفت نچسبیدم تا رقیبم آخرش اومد ♩♬♫


جونیمو ازم گرفت وقتی دستای عشقمو گرفت
رفت و تو بغلش آروم گرفت تو بغلش آروم گرفت ♩♬♫
چقدر به هم میومدیم به قلبم ضربه ی محکمی زدین ♩♬♫
ای بابا چیشد یه هو به هم زدین چیشد یه هو به هم زدین
حالا برگشتی بعد سه سال کی به کی میگه بی معرفت

https://upmusics.com/

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)







برچسب ها دانلود اهنگ حالا برگشتي بعد سه سال اکورد گیتار اهنگ کی به کی میگه بی معرفت مواظب دلم نبودم که این بلا سرش اومد نریمانی اهنگ کی به کی میگه بی معرفت با گیتار دانلود کلیپ کی به کی میگه بی معرفت دانلوداهنگ خراب شدن ارزوهام اکورد کی به کی میگه بی معرفت دانلود آهنگ من نباشم محمدرضا عشریه اهنگ بی کلام کی به کی میگه بی معرفت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو