loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ میخوام دنیامو بازم کنار تو بسازم,    اهنگ صدام خیلی گرفته مثل صدای سازم میخوام دنیامو بازم,    دانلود آهنگ محسن چاوشی بنام صدام خیلی گرفته

حسین بازدید : 33 چهارشنبه 01 خرداد 1398


,    دانلود آهنگ میخوام دنیامو بازم کنار تو بسازم
,    اهنگ صدام خیلی گرفته مثل صدای سازم میخوام دنیامو بازم
,    دانلود آهنگ محسن چاوشی بنام صدام خیلی گرفته
,    دانلوداهنگ صدام خیلی گرفته مثل صدای سازم از چاوشی
,    محسن چاوشی صدام گرفته مثل سازم
,    صدام خیلی گرفته مثل صدای سازم مجتبی رنجبر
,    کلیپ صدام خیلی گرفته مثل صدای سازم
,    دانلود کلیپ صدام خیلی گرفته مثل صدای سازم
,    دانلود صدام خیلی گرفته مثل صدای سازم میخوام دنیامو بازم کنار تو بسازم

,   

والله زمین برای من جای قشنگی نیست
برا تموم آدما دیگه مردن
به خاطرات تلخ و بد گره خوردن
والله تموم سال برای من شده پاییز
چقدر خیره بشم به عکس روی میز
دیگه شدم بدون تو مرد پاییز


صدام خیلی گرفته، مثل صدای سازم
میخوام دنیام بازم، کنار تو بسازم
دلم تنگ یه لحظه، بازم پیشت بشیـنم،
من هر جایی میخـونم، شاید تو رو ببینم
تو خون من غلیظی، برات رگهامو میدم،
از اون وقتـی که رفتی، منم مرگمو دیـدم
چشات هنوز یه دریاست، لبات هنوز یه قایق،
تو رو هنوز میخوامت، تو این حال و دقایق
تو این شهر غریبم با دردام رفیقم،
رفیق قدیمیم، رفیـق صمیمی.
تو شهرهـای تهرون، سکوت خیابون،
با گریه میگردم، با بغض بر میگردم.

صدام خیلی گرفته، مثل صدای سازم
، میخوام دنیام بازم، کنار تو بسازم
دلم تنگ یه لحظه، بازم پیشت بشینم،
من هر جایی میخونم شاید تو رو ببینم
تو خون من غلیظی، برات رگهامو میدم،
از اون وقتـی که رفتی، منم مرگمو دیـدم
چشات هنوز یه دریاست، لبات هنوز یه قایق،
تو رو هنوز میخوامت، تو این حال و دقایق


دانلود آهنگ صدام خیلی گرفته مثل صدای سازم مجتبی رنجبر

Saeid Soleymanian & Mojtaba Ranjbar- santoori 2 320

Saeid Soleymanian & Mojtaba Ranjbar- santoori 2 128

 

http://www.teh-dl.ir/







برچسب ها دانلود آهنگ میخوام دنیامو بازم کنار تو بسازم اهنگ صدام خیلی گرفته مثل صدای سازم میخوام دنیامو بازم دانلود آهنگ محسن چاوشی بنام صدام خیلی گرفته دانلوداهنگ صدام خیلی گرفته مثل صدای سازم از چاوشی محسن چاوشی صدام گرفته مثل سازم صدام خیلی گرفته مثل صدای سازم مجتبی رنجبر کلیپ صدام خیلی گرفته مثل صدای سازم دانلود کلیپ صدام خیلی گرفته مثل صدای سازم دانلود صدام خیلی گرفته مثل صدای سازم میخوام دنیامو بازم کنار تو بسازم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو