loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ سنتی قدیمی تو ای پری کجایی,    دانلود اهنگ تو ای پری کجایی امید نعمتی,    دانلود آهنگ تو ای پری کجایی همایون خرم,    دانلود

حسین بازدید : 133 سه شنبه 31 اردیبهشت 1398


,    دانلود آهنگ سنتی قدیمی تو ای پری کجایی
,    دانلود اهنگ تو ای پری کجایی امید نعمتی
,    دانلود آهنگ تو ای پری کجایی همایون خرم
,    دانلود آهنگ تو ای پری کجایی اصفهانی
,    دانلود آهنگ تو ای پری کجایی بدون دکلمه
,    دانلود آهنگ تو ای پری کجایی از علیرضا قربانی
,    دانلود آهنگ تو ای پری کجایی
,    دانلود آهنگ تو ای پری کجایی اصفهانی با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ تو ای پری کجایی

,    دانلود آهنگ سنتی قدیمی تو ای پری کجایی - حسین قوامی

متن شعر توی ای پری کجایی

شبی که آوای نی تو شنیدم

چو آهوی تشنه پی تو دویدم

دوان دوان تا لبه چشمه رسیدم

نشانه ای از نی و نغمه ندیدم

تو ای پری کجائی که رخ نمی نمائی

از آن بهشت پنهان دری نمی گشائی

من همه جا پی تو گشته ام

از مه مهر نشان گرفته ام

بوی ترا زگل شنیده ام

دامن گل از آن گرفته ام

تو ای پری کجائی که رخ نمی نمائی

از آن بهشت پنهان دری نمی گشائی

دل من سرگشته تو نفسم آغشته تو

به باغ رویاها چو گلت بویم

بر آب و آئینه چو مهت جویم

تو ای پری کجائی

در این شب یلدا ز پی ات پویم

به خواب و بیداری سخنت گویم

تو ای پری کجائی

مه و ستاره درد من میداند

که همچو من پی تو سرگرداند

شبی کنار چشمه پیدا شو

میان اشک من چو گل وا شو

تو ای پری کجائی که رخ نمی نمائی

از آن بهشت پنهان دری نمی گشائی

شبی که آوای نی تو شنیدم

چو آهوی تشنه پی تو دویدم

دوان دوان تا لبه چشمه رسیدم

نشانه ای از نی و نغمه ندیدم

تو ای پری کجائی که رخ نمی نمائی

از آن بهشت پنهان دری نمی گشائی

من همه جا پی تو گشته ام

از مه مهر نشان گرفته ام

بوی ترا زگل شنیده ام

دامن گل از آن گرفته ام

تو ای پری کجائی که رخ نمی نمائی

از آن بهشت پنهان دری نمی گشائی

دل من سرگشته تو نفسم آغشته تو

به باغ رویاها چو گلت بویم

بر آب و آئینه چو مهت جویم

تو ای پری کجائی

در این شب یلدا ز پی ات پویم

به خواب و بیداری سخنت گویم

تو ای پری کجائی

مه و ستاره درد من میداند

که همچو من پی تو سرگرداند

شبی کنار چشمه پیدا شو

میان اشک من چو گل وا شو

تو ای پری کجائی که رخ نمی نمائی

از آن بهشت پنهان دری نمی گشائی

شبی که آوای نی تو شنیدم

چو آهوی تشنه پی تو دویدم

دوان دوان تا لبه چشمه رسیدم

نشانه ای از نی و نغمه ندیدم

تو ای پری کجائی که رخ نمی نمائی

از آن بهشت پنهان دری نمی گشائی

من همه جا پی تو گشته ام

از مه مهر نشان گرفته ام

بوی ترا زگل شنیده ام

دامن گل از آن گرفته ام

تو ای پری کجائی که رخ نمی نمائی

از آن بهشت پنهان دری نمی گشائی

دل من سرگشته تو نفسم آغشته تو

به باغ رویاها چو گلت بویم

بر آب و آئینه چو مهت جویم

تو ای پری کجائی

در این شب یلدا ز پی ات پویم

به خواب و بیداری سخنت گویم

تو ای پری کجائی

مه و ستاره درد من میداند

که همچو من پی تو سرگرداند

شبی کنار چشمه پیدا شو

میان اشک من چو گل وا شو

تو ای پری کجائی که رخ نمی نمائی

از آن بهشت پنهان دری نمی گشائی

شبی که آوای نی تو شنیدم

چو آهوی تشنه پی تو دویدم

دوان دوان تا لبه چشمه رسیدم

نشانه ای از نی و نغمه ندیدم

تو ای پری کجائی که رخ نمی نمائی

از آن بهشت پنهان دری نمی گشائی

من همه جا پی تو گشته ام

از مه مهر نشان گرفته ام

بوی ترا زگل شنیده ام

دامن گل از آن گرفته ام

تو ای پری کجائی که رخ نمی نمائی

از آن بهشت پنهان دری نمیگشائی

دل من سرگشته تو نفسم آغشته تو

به باغ رویاها چو گلت بویم

بر آب و آئینه چو مهت جوی

تو ای پری کجائی

در این شب یلدا ز پی ات پویم

به خواب و بیداری سخنت گویم

تو ای پری کجائی

مه و ستاره درد من میداند

که همچو من پی تو سرگرداند

شبی کنار چشمه پیدا شو

میان اشک من چو گل وا شو

تو ای پری کجائی که رخ نمی نمائی

از آن بهشت پنهان دری نمی گشائی

 

http://www.coca.ir/

 

 

+ دانلود آهنگ تو ای پری کجایی







برچسب ها دانلود آهنگ سنتی قدیمی تو ای پری کجایی دانلود اهنگ تو ای پری کجایی امید نعمتی دانلود آهنگ تو ای پری کجایی همایون خرم دانلود آهنگ تو ای پری کجایی اصفهانی دانلود آهنگ تو ای پری کجایی بدون دکلمه دانلود آهنگ تو ای پری کجایی از علیرضا قربانی دانلود آهنگ تو ای پری کجایی با صدای الهه دانلود آهنگ تو ای پری کجایی اصفهانی با کیفیت 320 دانلود آهنگ تو ای پری کجایی مرضیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو