loading...

نایس موزیک

دانلود آهنگ غرور بهنام صفوی  با کیفیت 320,متن آهنگ,متن آهنگ غرور بهنام صفوی  ,Download Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل غرور بهنام صفوی  ,غرور بهنام صفوی ,کد آهنگ پیشواز همراه اول غرور بهنا

حسین بازدید : 23 جمعه 27 اردیبهشت 1398

دانلود آهنگ غرور بهنام صفوی  با کیفیت 320,متن آهنگ,متن آهنگ غرور بهنام صفوی  ,Download Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل غرور بهنام صفوی  ,غرور بهنام صفوی ,کد آهنگ پیشواز همراه اول غرور بهنام صفوی  ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ بیکلام غرور بهنام صفوی ,دانلود آهنگ جدید غرور بهنام صفوی ,

نمک رو زخم من نپاش
من زخمی غرورتم
با این همه بدی ببین
هنوز سنگ صبورتم
از درد من قصه نگو
قصه ی من تکراریه
مردن من همیشگی
واسه دل تو عادیه
جلو چشم غریبه ها
چقدر خوار و حقیر شدم
هیچی ازم نذاشتی تو
وقتی دیدی اسیر شدم
وقتی نبودم هیچ کسی
با دلت هم بازی نبود
خاک سیاه نشوندیم و
دلت هنوز راضی نبود
عشقتو تو سرم نزن
انقدر بهم نگو بمیر
تموم هستیم مال تو
غرورمو ازم نگیر
چرا همیشه تبرت
رو ریشه ی دل منه
بگو چرا قلب منه
باید همیشه بشکنه
چه روزایی که سوختم و
به پای تو حروم شدم
یه عمری من دل بستم و
تو چشمای تو گم شدم
دیگه چی میخوای از دلم
هر چی که میخواستی دیدی
به عشق پاک و بی ریام
توی دلت میخندیدی
عشقتو تو سرم نزن
انقدر بهم نگو بمیر
تموم هستیم مال تو
غرورمو ازم نگیر
چرا همیشه تبرت
رو ریشه ی دل منه
بگو چرا دل منه
باید همیشه بشکنه

http://www.myfaza2music.net







برچسب ها دانلود آهنگ غرور بهنام صفوی با کیفیت 320 متن آهنگ متن آهنگ غرور بهنام صفوی Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل غرور بهنام صفوی غرور بهنام صفوی کد آهنگ پیشواز همراه اول غرور بهنام صفوی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ بیکلام غرور بهنام صفوی دانلود آهنگ جدید غرور بهنام صفوی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو