loading...

نایس موزیک

  متن آهنگ شکستم همون جا که لیلا شدی ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام شکستم همون جا که لیلا شدی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل شکستم همون جا که لیلا شدی ,کد آهنگ پیشواز همراه اول شکستم همون جا که لیلا شد

حسین بازدید : 34 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398

 

متن آهنگ شکستم همون جا که لیلا شدی ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام شکستم همون جا که لیلا شدی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل شکستم همون جا که لیلا شدی ,کد آهنگ پیشواز همراه اول شکستم همون جا که لیلا شدی ,دانلود آهنگ شکستم همون جا که لیلا شدی با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید شکستم همون جا که لیلا شدی,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,متن آهنگ,شکستم همون جا که لیلا شدی,

دانلود اهنگ شکستم همون جا که لیلا شدی

شکستی همون جا که من گم شدم

حلالم بکن این دم آخری     

ببخش لیلا اگه مجنون شدی

نترس رفتنم واسه تو بد نیس

توو این رفتنم جا واسه بحث نیس

 

شکستم؛ همون جا که لیلا شدی…●♪♫
شکستی؛ همون جا که من گم شدم…●♪♫
حلالم بکن؛ این دمِ آخری●♪♫
ببخش لیلا؛ اگه مجنون شدی!●♪♫
نترس! رفتنم واسه تو، بد نیست●♪♫
توو این رفتنم؛ جا واسه بحث نیست…●♪♫
یه روزی؛ تو هم مثلِ من می شکنی●♪♫
دقیقاً تو اون روز، الانِ منی●♪♫
شکستم؛ همون جا که لیلا شدی…●♪♫
شکستی؛ همون جا که من گم شدم…●♪♫
حلالم بکن؛ این دمِ آخری●♪♫
ببخش لیلا؛ اگه مجنون شدی!●♪♫


به دلت نگیر؛ منو ول کن، برو!●♪♫
تو خوبی؛ ولی منو عاشق نبین…●♪♫
به دلت نگیر…●♪♫
از اینجا به بعد؛ میرم با خودم…●♪♫
تو هم چشماتوُ ببند●♪♫
من؛ توو دنیایِ خودم غرقم●♪♫
پیِ لیلیِ خودم، می گردم…●♪♫
تو که خوبی؛ ولی خُب اون نیستی!●♪♫
نه! تو نمیشی؛ مثِ لیلی، همدم…●♪♫
شکستم؛ همون جا که لیلا شدی…●♪♫
شکستی؛ همون جا که من گم شدم…●♪♫
حلالم بکن؛ این دمِ آخری●♪♫
ببخش لیلا؛ اگه مجنون شدی!●♪♫

https://music-fa.com/download-song/4969/

 

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها متن آهنگ شکستم همون جا که لیلا شدی دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام شکستم همون جا که لیلا شدی کد آهنگ پیشواز ایرانسل شکستم همون جا که لیلا شدی کد آهنگ پیشواز همراه اول شکستم همون جا که لیلا شدی دانلود آهنگ شکستم همون جا که لیلا شدی با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید شکستم همون جا که لیلا شدی دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music متن آهنگ شکستم همون جا که لیلا شدی دانلود اهنگ شکستم همون جا که لیلا شدی شکستی همون جا که من گم شدم حلالم بکن این دم آخری ببخش لیلا اگه مجنون شدی نترس رفتنم واسه تو بد نیس توو این رفتنم جا واسه بحث نیس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو