loading...

نایس موزیک

وقتی که من عاشق می شم دنیا برام رنگ دیگه اس,دانلود آهنگ بیکلام وقتی که من عاشق می شم دنیا برام رنگ دیگه اس,دانلود آهنگ جدید وقتی که من عاشق می شم دنیا برام رنگ دیگه اس,دانلود آهنگ وقتی که من عاشق می ش

حسین بازدید : 55 جمعه 20 اردیبهشت 1398

وقتی که من عاشق می شم دنیا برام رنگ دیگه اس,دانلود آهنگ بیکلام وقتی که من عاشق می شم دنیا برام رنگ دیگه اس,دانلود آهنگ جدید وقتی که من عاشق می شم دنیا برام رنگ دیگه اس,دانلود آهنگ وقتی که من عاشق می شم دنیا برام رنگ دیگه اس با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول وقتی که من عاشق می شم دنیا برام رنگ دیگه اس ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل وقتی که من عاشق می شم دنیا برام رنگ دیگه اس ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ,Download Music,متن آهنگ وقتی که من عاشق می شم دنیا برام رنگ دیگه اس ,متن آهنگ,

 

وقتی که من عاشق می شم دنیا برام رنگ دیگه است

صـبح خروس خونـش بـرام انـگار یـه آهـنـگ دیگه است

وقتی که من عاشق می شــم تـرانه هام عاشـق ترن

گــل واژه هــــای شـعــر مــن رنـگ گــلا رو مـی بـرن

آواز :

وقتی که من عاشق می شم دنیا برام رنگ دیگه است

صـبح خروس خونـش بـرام انـگار یـه آهـنـگ دیگه است

 

آهنگ وقتی که من عاشق میشم دنیا برام رنگ دیگه س

 

وقتی که من عاشق می شــم تـرانه هام عاشـق ترن

گــل واژه هــــای شـعــر مــن رنـگ گــلا رو مـی بـرن

عشق واسه من یه معجزه است تو لحظه های بی امید

تو صبح سردم مثل طلوع خورشید

فـصــل شــکـوفـایـی شعر تـو بـاغ احـســاس مــنـه

ناجی قـلـبم عـشـق بـدون تـردید

وقتی که من عاشق می شم دنیا برام رنگ دیگه است

صـبح خروس خونـش بـرام انـگار یـه آهـنـگ دیگه است

وقتی که من عاشق می شــم تـرانه هام عاشـق ترن

گــل واژه هــــای شـعــر مــن رنـگ گــلا رو مـی بـرن

دانلود آهنگ گل واژه – وقتی که من عاشق می شم دنیا برام رنگ دیگه است

https://sarimusic.net







برچسب ها وقتی که من عاشق می شم دنیا برام رنگ دیگه اس دانلود آهنگ بیکلام وقتی که من عاشق می شم دنیا برام رنگ دیگه اس دانلود آهنگ جدید وقتی که من عاشق می شم دنیا برام رنگ دیگه اس دانلود آهنگ وقتی که من عاشق می شم دنیا برام رنگ دیگه اس با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول وقتی که من عاشق می شم دنیا برام رنگ دیگه اس کد آهنگ پیشواز ایرانسل وقتی که من عاشق می شم دنیا برام رنگ دیگه اس دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ Download Music متن آهنگ وقتی که من عاشق می شم دنیا برام رنگ دیگه اس متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو