loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود آهنگ لعنت به هرچی رفتنه,    دانلود آهنگ لعنت به هرچی رفتنه ریمیکس,    میخوام فراموشت کنم اما نمیشه ریمیکس,   

حسین بازدید : 307 سه شنبه 10 اردیبهشت 1398


,   
,    دانلود آهنگ لعنت به هرچی رفتنه
,    دانلود آهنگ لعنت به هرچی رفتنه ریمیکس
,    میخوام فراموشت کنم اما نمیشه ریمیکس
,    وای از حال هم خبر نداریم ریمیکس
,    دانلود آهنگ آه شبای سرد من
,    دانلود ریمیکس آهنگ آه شبای سرد من
,    اهنگ هر چقدر خواستم فراموشت کنم اما نمیشه نمیشه
,    هر چقدر خواستم فراموشت کنم اما نمیشه نمیشه نمیشه
,    دانلود اهنگ ماه شبای سرد من ریمیکس

وای از حال هم خبر نداریم

دوریمو این تنهاییو باور نداریم

وای بغضم با گریه وا نمیشه

میخوام فراموشت کنم اما نمیشه

آهه شبایه سرده من چیزی نپرس از درد من وقتی خرابه حالو روزم

راهی ندارم بعد از این چیزی نمیپرسم ببین دارم تو آتیشت میسوزم

لعنت به هر چی رفتنه این بغضه سنگین با منه سنگین تر از خواب زمستون

حالم بده حالم بده نفس نفس بند اومده دارم میخونم تو خیابون

 وای از حال هم خبر نداریم دوریمو این تنهاییو باور نداریم

وای بغضم با گریه وا نمیشه باید فراموشت کنم اما نمیشه

آهه شبایه سرده من چیزی نپرس از درد من

وقتی خرابه حالو روزم

راهی ندارم بعد از این چیزی نمیپرسم ببین

دارم تو آتیشت میسوزم

لعنت به هر چی رفتنه این بغضه سنگین با منه

سنگین تر از برف زمستون

حالم بده حالم بده نفس نفس بند اومده

دارم میخونم تو خیابون

لالالا لای لالای لای

آهه شبایه سرده من چیزی نپرس از درد من

لالالا لای لالای لای

راهی ندارم بعد از این چیزی نمیپرسم ببین

http://next1.ir

Mp3

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Now Download







برچسب ها دانلود آهنگ لعنت به هرچی رفتنه دانلود آهنگ لعنت به هرچی رفتنه ریمیکس میخوام فراموشت کنم اما نمیشه ریمیکس وای از حال هم خبر نداریم ریمیکس دانلود آهنگ آه شبای سرد من دانلود ریمیکس آهنگ آه شبای سرد من اهنگ هر چقدر خواستم فراموشت کنم اما نمیشه نمیشه هر چقدر خواستم فراموشت کنم اما نمیشه نمیشه نمیشه دانلود اهنگ ماه شبای سرد من ریمیکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو