loading...

نایس موزیک

X دانلود آهنگ شنیدم آرزوته مردن من X دانلود آهنگ شنیدم آرزوته مردن من بلال بلال بلالم X آهنگ محلی شنیدم آرزوته مردن من X دانلود اهنگ محلی شنیدم ارزوته مردن من X اهنگ شنیدم آرز

حسین بازدید : 336 سه شنبه 03 اردیبهشت 1398
X دانلود آهنگ شنیدم آرزوته مردن من X دانلود آهنگ شنیدم آرزوته مردن من بلال بلال بلالم X آهنگ محلی شنیدم آرزوته مردن من X دانلود اهنگ محلی شنیدم ارزوته مردن من X اهنگ شنیدم آرزوته مردن من بلال بلالم X دانلود اهنگ شنیدم ارزوته مردن من X شنیدم آرزوته مردن من دشتی X آهنگ دشتی شنیدم آرزوته مردن من X دانلود آهنگ لری شنیدم آرزوته مردن من X دانلود آهنگ قدیمی شنیدم مردن من آرزوته X دانلود آهنگ شنیدم مردن من آرزوته من میمیرم شاهرخ X شنیدم مردن من آرزوته من میمیرم جاویدان X دانلود آهنگ شنیدم مردن من آرزوته از جاویدان X اهنگ لری شنیدم ارزوته مردن من X دانلود اهنگ شنیدم ارزوته من بمیرم از شاهرخ X دانلود اهنگ شنیدم مردن من ارزوت از شاهرخ X دانلود آهنگ تو رو از دست نمیدم ناهید X مصطفی جاویدان شنیدم مردن من ارزوته X دانلود آهنگ شنیدم مردن من آرزوته من میمیرم X دانلود اهنگ مصطفی جاویدان تو رو از دست نمیدم X آهنگ تورو از دست نمیدم درویش جاویدان X متن تو رو از دست نمیدم مصطفی جاویدان X دانلود آهنگ شنیدم مردن من آرزوته من بمیرم X دانلود آهنگ دشتی شنیدم آرزوته مردن من X دانلود آهنگ محلی شنیدم آرزوته مردن من X دانلود اهنگ محلی شنیدم آرزوته مردن من X دانلود آهنگ شنیدم مردن من آرزوته شاهرخ

 دلت هرچه بی وفاشه تورو از دست نمیدم خون من اگر فناشه تورو از دست نمیدم

شنیدم مردن من آرزوته ،من میمیرم شنیدم مردن من آرزوته ،من میمیرم

که شاید دلت رضا شه تورو از دست نمیدم ،تورو از دست نمیدم

انقدر میمونم تو گوشت میخونم دلت باخدا شه ،تورو از دست نمیدم

انقدر صبر میکنم که عماق چشمات یه باغ با صفاشه ،دل من رضاشه

تورو از دست نمیدم ،تورو از دست نمیدم عمریه که من نشستم ،عمری دیگه میشینم

دلت با من آشناشه ،تورو از دست نمیدم شب میرم تو خانقاه ،میشینم روبه خدا

حاجتم بلکه رواشه ،درد من دوا شه تورو از دست نمیدم ،تورو از دست نمیدم

شنیدم مردن من آرزوته ،من میمیرم شنیدم مردن من آرزوته ،من میمیرم

 

که شاید دلت رضا شه تورو از دست نمیدم ،تورو از دست نمیدم

دلت هرچه بی وفاشه تورو از دست نمیدم خون من اگر فناشه تورو از دست نمیدم

شنیدم مردن من آرزوته ،من میمیرم شنیدم مردن من آرزوته ،من میمیرم

که شاید دلت رضا شه تورو از دست نمیدم ،تورو از دست نمیدم

انقدر میمونم تو گوشت میخونم دلت باخدا شه ،تورو از دست نمیدم

انقدر صبر میکنم که عماق چشمات یه باغ با صفاشه ،دل من رضاشه

تورو از دست نمیدم ،تورو از دست نمیدم عمریه که من نشستم ،عمری دیگه میشینم

دلت با من آشناشه ،تورو از دست نمیدم شب میرم تو خانقاه ،میشینم روبه خدا

حاجتم بلکه رواشه ،درد من دوا شه تورو از دست نمیدم ،تورو از دست نمیدم

شنیدم مردن من آرزوته ،من میمیرم شنیدم مردن من آرزوته ،من میمیرم

که شاید دلت رضا شه تورو از دست نمیدم ،تورو از دست نمیدم

 

 

 

 دانلود آهنگ شنیدم آرزوته مردن من بلال بلال بلالم

*درخواستی کاربران**سایت موزیک درخواستی**پخش بزودی*

این آهنگ از طریق کاربران سایت مادرخواست شده - این آهنگ درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیرد

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990







برچسب ها دانلود آهنگ شنیدم آرزوته مردن من دانلود آهنگ شنیدم آرزوته مردن من بلال بلال بلالم آهنگ محلی شنیدم آرزوته مردن من دانلود اهنگ محلی شنیدم ارزوته مردن من اهنگ شنیدم آرزوته مردن من بلال بلالم دانلود اهنگ شنیدم ارزوته مردن من شنیدم آرزوته مردن من دشتی آهنگ دشتی شنیدم آرزوته مردن من دانلود آهنگ لری شنیدم آرزوته مردن من دانلود آهنگ قدیمی شنیدم مردن من آرزوته دانلود آهنگ شنیدم مردن من آرزوته من میمیرم شاهرخ شنیدم مردن من آرزوته من میمیرم جاویدان دانلود آهنگ شنیدم مردن من آرزوته از جاویدان اهنگ لری شنیدم ارزوته مردن من دانلود اهنگ شنیدم ارزوته من بمیرم از شاهرخ دانلود اهنگ شنیدم مردن من ارزوت از شاهرخ دانلود آهنگ تو رو از دست نمیدم ناهید مصطفی جاویدان شنیدم مردن من ارزوته دانلود آهنگ شنیدم مردن من آرزوته من میمیرم دانلود اهنگ مصطفی جاویدان تو رو از دست نمیدم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو