loading...

نایس موزیک

کد آهنگ پیشواز ایرانسل خیال میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم ,خیال میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم,کد آهنگ پیشواز همراه اول خیال میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم ,متن آهنگ,متن آهنگ خیال میکر

حسین بازدید : 239 دوشنبه 02 اردیبهشت 1398

کد آهنگ پیشواز ایرانسل خیال میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم ,خیال میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم,کد آهنگ پیشواز همراه اول خیال میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم ,متن آهنگ,متن آهنگ خیال میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید خیال میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم,دانلود آهنگ خیال میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم با کیفیت 320,Download Music,دانلود آهنگ بیکلام خیال میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم,

 

 

خیال میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم
یه روز تو خوابمم نمیدیدم واسه تو جونمم بدم ♬♫♪
دلم یه کاری کرده با غرورم
که مثل بچه هام تا از تو دورم ♬♫♪
که وقتی میری بغض رو از چشام میشورم

دلت یه لحظه واسه من نمیشه ♬♫♪
میدونم تقصیر تو نیست همیشه
اونی که مال قلبته دیر عاشقت میشه ♬♫♪
همینه عشق خوابت نمیبره ازت نمیگذره شکنجه آوره
همینه عشق یه حس دلهره که میگی با خودت نباشه بهتره

https://upmusics.com/

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل خیال میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم خیال میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم کد آهنگ پیشواز همراه اول خیال میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم متن آهنگ متن آهنگ خیال میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید خیال میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم دانلود آهنگ خیال میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم با کیفیت 320 Download Music دانلود آهنگ بیکلام خیال میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو