loading...

نایس موزیک

دانلود اهنگ غم مخور ای کودک,دانلود مداحی غم مخور ای کودک جانباز من,,نوحه غم مخور ای کودک سرباز من,نوحه غم مخور ای کودک غمخوار من,متن نوحه غم مخور ای کودک جانباز من,کد پیشواز غم مخور ای کودک دردی کشم,ک

حسین بازدید : 1654 جمعه 23 فروردین 1398

دانلود اهنگ غم مخور ای کودک
,
دانلود مداحی غم مخور ای کودک جانباز من,
,
نوحه غم مخور ای کودک سرباز من
,
نوحه غم مخور ای کودک غمخوار من
,
متن نوحه غم مخور ای کودک جانباز من
,
کد پیشواز غم مخور ای کودک دردی کشم
,
کد پیشواز همراه اول غم مخور ای کودک دردی کشم
,
دانلود اهنگ تیر از گلویت میکشم
,
متن کامل نوحه غم مخور ای کودک دردی کشم

غم مخور ای آخرین سرباز من
غم مخور ای بهترین همراز من
گر چه شیر مادرت خشکیده است
ابر رحمت از لبت جوشیده است
غم مخور ای کودک خاموش من
قتله گاهت می شود آغوش من
غم مخور ای کودک دردی کشم
من خودم تیر از گلویت می کشم
می گذارم صورتت را روی خاک
تا ز خاک آید ندای عشق پاک
بوسیه زد خسرو دین بر دهن اصغر و گفت
که لبت باز ببوسم دعنت شیرین است

radio.iranseda.ir

دریافت







برچسب ها دانلود اهنگ غم مخور ای کودک دانلود مداحی غم مخور ای کودک جانباز من نوحه غم مخور ای کودک سرباز من نوحه غم مخور ای کودک غمخوار من متن نوحه غم مخور ای کودک جانباز من کد پیشواز غم مخور ای کودک دردی کشم کد پیشواز همراه اول غم مخور ای کودک دردی کشم دانلود اهنگ تیر از گلویت میکشم متن کامل نوحه غم مخور ای کودک دردی کشم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو