loading...

نایس موزیک

دانلود آهنگ حالم با تو عوض میشه این عشق شبیه رویاس  با کیفیت 320,دانلود آهنگ,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول حالم با تو عوض میشه این عشق شبیه رویاس  ,متن آهنگ حالم با تو عوض میشه این عشق ش

حسین بازدید : 11 پنجشنبه 22 فروردین 1398

دانلود آهنگ حالم با تو عوض میشه این عشق شبیه رویاس  با کیفیت 320,دانلود آهنگ,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول حالم با تو عوض میشه این عشق شبیه رویاس  ,متن آهنگ حالم با تو عوض میشه این عشق شبیه رویاس  ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید حالم با تو عوض میشه این عشق شبیه رویاس ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل حالم با تو عوض میشه این عشق شبیه رویاس  ,حالم با تو عوض میشه این عشق شبیه رویاس ,دانلود آهنگ بیکلام حالم با تو عوض میشه این عشق شبیه رویاس ,Download Music,

 

دانلود آهنگحالم با تو عوض میشه این عشق شبیه رویاس اگه یه روزی تورو نبینم بدجوری دلشوره میگیرم وقتی که گاهی تو ازم دوری یه حسی میگه که میمیرم تو همه دنیامی  

دنیام با تو چقد زیباست اینجا که هستم ته دنیاست حالم با تو عوض میشه این عشق شبیه رویاست اگه یه روزی تورو نبینم بدجوری دلشوره میگیرم وقتی که تو گاهی ازم دوری یه حسی میگه که میمیرم یه حسی میگه که میمیرم ... تو همه دنیامی همش جلوی چشمامی من با تو خاطرات خوبی دارم ... نمیری از یادم من به تو دل دادم من تورو دوست دارم ... تو همه دنیامی همش جلوی چشمامی من با تو خاطرات خوبی دارم ... نمیری از یادم من به تو دل دادم من تورو دوست دارم ... من با تو خیلی آرومم تا ابد کنار تو میمونم با تو شادم به خودم میبالم عزیزم من قدرتو میدونم من با تو خیلی آرومم تا ابد کنار تو میمونم با تو شادم به خودم میبالم عزیزم من قدرتو میدونم تو همه دنیامی همش جلوی چشمامی من با تو خاطرات خوبی دارم ... نمیری از یادم من به تو دل دادم من تورو دوست دارم ... تو همه دنیامی همش جلوی چشمامی من با تو خاطرات خوبی دارم ... نمیری از یادم من به تو دل دادم من تورو دوست دارم ...

نظرات

 

https://www.yasmusic.org

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ حالم با تو عوض میشه این عشق شبیه رویاس با کیفیت 320 دانلود آهنگ متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول حالم با تو عوض میشه این عشق شبیه رویاس متن آهنگ حالم با تو عوض میشه این عشق شبیه رویاس دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید حالم با تو عوض میشه این عشق شبیه رویاس کد آهنگ پیشواز ایرانسل حالم با تو عوض میشه این عشق شبیه رویاس حالم با تو عوض میشه این عشق شبیه رویاس دانلود آهنگ بیکلام حالم با تو عوض میشه این عشق شبیه رویاس Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو