loading...

نایس موزیک

دانلود آهنگ بیکلام آتش زدی تو بال و پرم را جمع کن از این شهر خاکسترم ,آتش زدی تو بال و پرم را جمع کن از این شهر خاکسترم ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ آتش زدی تو بال و پرم را جمع کن از این شهر خ

حسین بازدید : 63 چهارشنبه 21 فروردین 1398

دانلود آهنگ بیکلام آتش زدی تو بال و پرم را جمع کن از این شهر خاکسترم ,آتش زدی تو بال و پرم را جمع کن از این شهر خاکسترم ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ آتش زدی تو بال و پرم را جمع کن از این شهر خاکسترم  با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید آتش زدی تو بال و پرم را جمع کن از این شهر خاکسترم ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول آتش زدی تو بال و پرم را جمع کن از این شهر خاکسترم  ,متن آهنگ آتش زدی تو بال و پرم را جمع کن از این شهر خاکسترم  ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل آتش زدی تو بال و پرم را جمع کن از این شهر خاکسترم  ,متن آهنگ,Download Music,

ببین چه کردی تو با دل من عشق تو آخر شد قاتل من
تو میروی و من میمانم به گریه میرسم میدانم نفرین نمیکنم من عاشقم نمیتوانم
خدا نگهدار تمام لحظه های عاشقانه من خدا به همرات دلیل گریه های کودکانه من
سفر سلامت به دل بماند امید دیدار خدا نگهدار خدا نگهدار خدا نگهدار خدا نگهدار

آتش زدی تو بال و پرم را جمع کن از این شهر خاکسترم را
ولی میان خاطراتت مرا نگهدار سفر بخیر مسافر من خدانگهدار
خدا نگهدار تمام لحظه های عاشقانه من خدا به همرات دلیل گریه های کودکانه من
سفر سلامت به دل بماند امید دیدار خدا نگهدار خدا نگهدار خدا نگهدار خدا نگهدار

https://rozmusic.com

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود آهنگ بیکلام آتش زدی تو بال و پرم را جمع کن از این شهر خاکسترم آتش زدی تو بال و پرم را جمع کن از این شهر خاکسترم دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ آتش زدی تو بال و پرم را جمع کن از این شهر خاکسترم با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید آتش زدی تو بال و پرم را جمع کن از این شهر خاکسترم دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول آتش زدی تو بال و پرم را جمع کن از این شهر خاکسترم متن آهنگ آتش زدی تو بال و پرم را جمع کن از این شهر خاکسترم کد آهنگ پیشواز ایرانسل آتش زدی تو بال و پرم را جمع کن از این شهر خاکسترم متن آهنگ Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو