loading...

نایس موزیک

متن آهنگ عشق من توییاز رضا صادقی به دلم به دلم افتاده که برمیگردی یه روز آخه قلبای ما به هم حس داره هنوزاگه حتی پیدا شه هرکی بهتر ازت دل من میمونه رو قولش با تو فقطبا تو ام با تویی که پر شده عکسا

حسین بازدید : 69 یکشنبه 18 فروردین 1398


متن آهنگ عشق من تویی
از رضا صادقی
 

به دلم به دلم افتاده که برمیگردی یه روز آخه قلبای ما به هم حس داره هنوز
اگه حتی پیدا شه هرکی بهتر ازت دل من میمونه رو قولش با تو فقط
با تو ام با تویی که پر شده عکسات دور و برم که نمیرن خاطره هات از توی سرم
تو که انداختی به دلم وابستگیو تو بگو غیر از تو بگیرم دست کیو
توی قلب من بدون اینو فقط همیشه جای توئه
کل زندگیم بدون اینو دیگه فقط برای توئه
آروزی من خیلی وقته که دیدن تو و خنده های توئه


عشق من تویی تو که یه نفره دلت حریف منه
من که حاضرم دلم از همه چی بجز تو دل بکنه
من که پای تو وایستادم همه جوره تا تهش با دلم یه تنه

 

گفتی سادست این تنهایی اما ساده نیست قلبم واسه این روزای سخت آماده نیست
گفتم بی تو داغونه دلم بی تو نه نمیتونه دلم اما پای تو میمونه دلم
گفتم برمیگردی تو یه روز گفتی توی تنهایی بسوز اما خیلی دوستت دارم هنوز
عشق من تویی تو که یه نفره دلت حریف منه
من که حاضرم دلم از همه چی بجز تو دل بکنه
من که پای تو وایستادم همه جوره تا تهش با دلم یه تنه

 https://naslemusic.com/







برچسب ها دانلود آهنگ بیکلام عشق من تویی از رضا صادقی عشق من تویی از رضا صادقی متن آهنگ عشق من تویی از رضا صادقی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ دانلود آهنگ جدید عشق من تویی از رضا صادقی کد آهنگ پیشواز ایرانسل عشق من تویی از رضا صادقی دانلود آهنگ عشق من تویی از رضا صادقی با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول عشق من تویی از رضا صادقی Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو