loading...

نایس موزیک

ای چراغ اشیانه شعر روشن شبانه ای تبرک ترانه ای حضور عاشقانه از تو سر میزنه خورشید از تو روزم میشه اغاز از گلوی عاشق تو زندگی میخونه اواز من تمام عشق خود را به یه نامه میسپارم مهر نامه بوسه من رنگ احس

حسین بازدید : 61 جمعه 16 فروردین 1398

ای چراغ اشیانه شعر روشن شبانه
ای تبرک ترانه ای حضور عاشقانه
از تو سر میزنه خورشید
از تو روزم میشه اغاز
از گلوی عاشق تو زندگی میخونه اواز
من تمام عشق خود را به یه نامه میسپارم
مهر نامه بوسه من رنگ احساس که دارم
هریه روز یه نامه نو هر یه روز یه حرف تازه
اینهمه حرف نگفته داره ازمن تو میسازه
حرفای نگفتنی تو دیدنی شنیدنی تو
نامه بلند عشقی تا ابد نوشتنی تو
من تمام عشق خود را به یه نامه میسپارم


مهر نامه بوسه من رنگ احساس که دارم
کاشکی چشمای تو بودم دنیا رو بامن میدیدی
تپش قلب تو بودم لحظه هامو میشنیدی
حرفای نگفتنی تو دیدنی شنیدنی تو
نامه بلند عشقی تا ابد نوشتنی تو
من تمام عشق خود را به یه نامه میسپارم
مهر نامه بوسه من رنگ احساس که دارم







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایرانی ای چراغ اشیانه شعر روشن شبانه کد آهنگ پیشواز همراه اول ای چراغ اشیانه شعر روشن شبانه متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل ای چراغ اشیانه شعر روشن شبانه دانلود آهنگ جدید ای چراغ اشیانه شعر روشن شبانه دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام ای چراغ اشیانه شعر روشن شبانه Download Music متن آهنگ ای چراغ اشیانه شعر روشن شبانه دانلود آهنگ ای چراغ اشیانه شعر روشن شبانه با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو