loading...

نایس موزیک

  شب از نیمه گذشت و من بدون وقفه بیدارم نخواب ای خواب تو شیرین که آغوشتو کم دارم نخواب ای خواب تو راحت منو قبل از تنم حس کن اگه با ما شدن قهری منو از پیرهنم حس کن نذار باور کنم جسمت کنارم هست و

حسین بازدید : 127 جمعه 16 فروردین 1398

 

شب از نیمه گذشت و من بدون وقفه بیدارم
نخواب ای خواب تو شیرین که آغوشتو کم دارم
نخواب ای خواب تو راحت منو قبل از تنم حس کن
اگه با ما شدن قهری منو از پیرهنم حس کن
نذار باور کنم جسمت کنارم هست و روحت نیست
چقد این کودک بالغ ستاره بشمره تا بیست
ستاره بشمره تا بیست
نذار باور کنم جسمت کنارم هست و روحت نیست
چقد این کودک بالغ ستاره بشمره تا بیست
ستاره بشمره تا بیست


♫♫♫♫
منو حس کن که مشکوکم به این مردی که خوابیده
به این دستای دور از من به این عطری که پلاسیده
تو که نسبت به من قلبت همیشه خوب و مسئوله
نذار باور کنم فکرت یه جای دیگه مشغوله
نذار باور کنم جسمت کنارم هست و روحت نیست
چقد این کودک بالغ ستاره بشمره تا بیست
ستاره بشمره تا بیست
نذار باور کنم جسمت کنارم هست و روحت نیست
چقد این کودک بالغ ستاره بشمره تا بیست
ستاره بشمره تا بیست

http://mahtabmusic.ir







برچسب ها متن آهنگ شب از نیمه گذشت و من بدون وقفه بیدارم دانلود آهنگ شب از نیمه گذشت و من بدون وقفه بیدارم با کیفیت 320 دانلود آهنگ Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل شب از نیمه گذشت و من بدون وقفه بیدارم کد آهنگ پیشواز همراه اول شب از نیمه گذشت و من بدون وقفه بیدارم شب از نیمه گذشت و من بدون وقفه بیدارم دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام شب از نیمه گذشت و من بدون وقفه بیدارم دانلود آهنگ جدید شب از نیمه گذشت و من بدون وقفه بیدارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو