loading...

نایس موزیک

تبرک میگم به اونی که اومده جایه من کی بود که میگفت همش میمونه به پای من غرورمو چه راحت با رفتنت شکستی من اینجا پیش عکسات توهم پیشش نشستی نموندی تو کنارم چشام همش میبارن شبا که نیستی با اشک سر رو

حسین بازدید : 71 چهارشنبه 14 فروردین 1398

تبرک میگم به اونی که اومده جایه من

کی بود که میگفت همش میمونه

به پای من غرورمو چه راحت با رفتنت شکستی

من اینجا پیش عکسات توهم پیشش نشستی

نموندی تو کنارم چشام همش میبارن شبا که نیستی

با اشک سر رو بالش میزارم چه زود ازم بریدی

اشکام تو ندیدی هر کی رو دیدی گفتی

یه روز خوش ندیدی دلم آروم نداره

 

 دانلود اهنگ تبریک میگم به اونی که اومده جایه من

*درخواستی کاربران*سایت موزیک درخواستی * این آهنگ در ارشیو ما موجوده

برای دریافت آهنگ در تلگرام یا واتس آپ درخواست دهید 09306108990

این آهنگ از طریق کاربران سایت مادرخواست شده

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990







برچسب ها تبرک میگم به اونی که اومده جایه من کی بود که میگفت همش میمونه به پای من غرورمو چه راحت با رفتنت شکستی من اینجا پیش عکسات توهم پیشش نشستی نموندی تو کنارم چشام همش میبارن شبا که نیستی با اشک سر رو بالش میزارم چه زود ازم بریدی اشکام تو ندیدی هر کی رو دیدی گفتی یه روز خوش ندیدی دلم آروم نداره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو