loading...

نایس موزیک

اتفاقای خوب رو ریتم تکرارن عشق و خوشبختی رو از تو چشمات دیدم  همه ی دنیامو پای عشقت میدم آرزوی دل عاشق من شدی نگو از رفتن و حرفای بی خودی میدونی عاشقتم شدیدا زیاد همه ی دارو ندار دلم شدی ع

حسین بازدید : 471 پنجشنبه 08 فروردین 1398

اتفاقای خوب رو ریتم تکرارن

عشق و خوشبختی رو از تو چشمات دیدم

 همه ی دنیامو پای عشقت میدم

آرزوی دل عاشق من شدی

نگو از رفتن و حرفای بی خودی

میدونی عاشقتم شدیدا زیاد

همه ی دارو ندار دلم شدی

عاشقتم همه جوره من پایتم

خیره به عکسات شدن شده عادتم

یدونه موتو به دنیا نمیدم

دلتنگت میشم نباشی یه ساعت

 

 

 

 دانلود آهنگ اتفاقای خوب رو ریتم تکرارن

*درخواستی کاربران**سایت موزیک درخواستی**پخش بزودی*

این آهنگ از طریق کاربران سایت مادرخواست شده - این آهنگ درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیرد

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول اتفاقای خوب رو ریتم تکرارن دانلود آهنگ بیکلام اتفاقای خوب رو ریتم تکرارن متن آهنگ اتفاقای خوب رو ریتم تکرارن دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل اتفاقای خوب رو ریتم تکرارن اتفاقای خوب رو ریتم تکرارن دانلود آهنگ اتفاقای خوب رو ریتم تکرارن با کیفیت 320 دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید اتفاقای خوب رو ریتم تکرارن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو